TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Vicky
3-7-2010
|
7-5-2009 9:03:32
Hei Carolina,
ik ben van Rijkevorsel, dus ik beschouw dit als in de omstreken van Lille ;-) Ik ga naar de kapper F & R in Vosselaar, en mijn make-up wordt gedaan in Beerse bij Sophie (www.natuurlijkschoon.be ). Ik kan ze allebei ten zeerste aanbevelen.
Groetjes Vicky 07/08/09
|
|
Anne
7-8-2009
|
7-5-2009 9:08:58
Helaba,
hier een bruidje uit Lille zelf! Mijn make-up wordt gedaan door schoonheidsalon Vive (recht tegenover brouwketel). Ik ben daar al verschillende keren geweest en ik moet zeggen dat het ongelofelijk goed was. Voor mijn haren heb ik een meisje dat als bijberoep thuis een kapsalon heeft. Ik ken haar van vroeger, ik ga er ook met mijn haar. Ze komt op de dag zelf thuis mijn haar doen. We hebben al eens een kapsel uitgeprobeerd, binnekort nog eens. Dus ik ben ervan overtuigd dat het 100 procent in orde gaat zijn.
grtjs Anne
|
|
dennis
2-8-2008
|
7-5-2009 10:50:55
Hoi!
Ik ben in augustus getrouwd en ben van Wechelderzande. Mijn make-up had ik door een vriendin laten doen, maar mijn haar werd gedaan door ilse, die heeft een salon in't dorp op de grote baan ietske richting oostmalle, aan de rechterkant. En eerlijk waar: ik vond dat ik het mooiste kapsel had dat bestaat... Opgestoken maar niet té strak, bleef goed zitten, nog betaalbaar,flexibel qua uren, stelde mij op mn gemak... Ik heb echt heeeeeeel veel positieve reacties op mn haar gekregen... Doe haar de groeten moest ge daar gaan!
succes! Vicky
|
|
Gwen
14-5-2010
|
7-5-2009 15:17:47
hallo,
Kapsalon XXL in Tielen alsook de smink is een schoonzus ervan en die komt dan ook naar daar.
Gwen
|
|
peggy
|
|
|
Kay
22-8-2009
|
7-5-2009 18:36:33
Ik ga naar Ilse Bilse in herentals Niet zo duur eigenlijk 15 euro
Groetjes Uit vorselaar
|
|
caroline
|
11-5-2009 10:22:25
Hallo,
neem eens een kijkje op www.levisage.be Zij komen ook aan huis.
Groetjes, Caroline
|
|
Leen
6-6-2009
|
22-5-2009 22:50:41
Ben ook uit Lille, maar de Franse dan :)
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|