Nu Online
Momenteel zijn er 496 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dagindeling????

7-5-2009 8:12:32
Hoi allemaal!
Wij trouwen 27-11-2009 om 14:00 uur.
Ik heb totaal geen idee hoe zo'n dagindeling eruit hoort te zien:-(
Wij trouwen alleen op het gemeentehuis.
De kapster en visagiste komen gewoon thuis.
En de planning is trouwen,foto's,eten en dan om 19;00 het feest.
Wat ertussen in????????
Heeft iemand enig idee?
Groetjes Tamara

Tamara
27-11-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 913

Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik7-5-2009 8:15:12

7.30 u
Opstaan
9.00 u
Kapper
11.00 u
Wettelijk huwelijk

Middag

14.00 u
Kerkelijk huwelijk
15.00 u
Fotoshoot
17.00 u
Receptie
19.00 u
Diner
21.00 u
Avondfeest

...

Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik7-5-2009 8:17:40

Oei, ik klik op verzenden en geef er geen uitleg bij :-) sorry!

Ik wou dus zeggen: dit is mijn dagindeling, maar beeld je dan in dat je mijn kerkelijk huwelijk vervangt door jouw wettelijk huwelijk en dan kan je je namiddag vullen! Je zal dan iets meer tijd hebben voor je fotoshoot (wat wel handig is!)

Veel voorbereidingsplezier nog!
Groetjes

Katrien
3/10/2009

SANTINA
9-10-2009
 Meld misbruik7-5-2009 9:48:43

Hallo Tamara, wij trouwen ook om 14u voor de wet en half u later voor de kerk. Na de dienst laat ik heel mijn naaste familie naar de receptie vertrekken die al om 16 u begint terwijl wij foto's gaan trekken. Ik laat de receptie zo vroeg beginnen omdat ik ook geen blijf weet met mijn volk. Avondfeest begint bij ons ook om 19u omdat ik niet te laat wil eten.
Als ik geluk heb met het weer dan kunnnen ze wandelen in het domein in die drie uurtjes, feestzaal ligt in een bos.
In uw geval als je gaat eten met uw naasten, dan kan je dat lang rekken hoor. Toen mijn zus trouwde tijdje geleden stoorde mij dat totaal niet om de hele dag lekker niks te doen en ik moet zeggen dat vloog ook om. Ik maak mij daar ook druk om maar dat hoeft eigenlijk niet.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...