Terug naar overzicht
In de blokker vind je witte parplus
Denk dan maar zo: als ik een paraplu bij heb, regent t niet!!Hoop dat je er eentje vindt bij blokker!Veel geluk morgen...groetjes,Nele
Heb je een ceremoniemeester? Dan brengt die er waarschijnlijk wel mee.
blokker of casavanwaar ben je? misschien dat andere bruidjes jullie kunnen helpen met het lenen of verhuren van een paraplu. Wij hebben er alleszins 3 witte, maar verkopen ze zeker niet...
hoiIk trouw ook morgen, gaat het echt slecht weer worden?Dan moet ik ook nog naar de winkel.x
Hallo,Van welke regio ben je, ik heb er liggen van onze trouw die niet gebruikt zijn (gelukkig!!)...Ik zou zeggen, je mag ze overkopen?Wij wonen in Hamme, Oost-Vlaanderen...Ofwel dringend nen winkel zoeken waar ze witte paraplus' hebben;Marieke
hallo ik ben van bilzen limburg
Ik ben ook van Limburg, van Wellen.Moest je er straks nog geen gevonden hebben (na 18 uur), laat dan maar een mailtje achter, ik heb er 3 maar verkoop ze niet, maar we kunnen misschien wel iets regelen (mijn gsm zet ik hier liever niet op)hideeausdenbergen@hotmail.comGroetjesHeidips: hopelijk is het morgen gewoon niet nodig
Doe dat goed vandaag en geniet ervan! Massa's plezier, liefde en geluk gewenst.Groetjes,Nele08-08-09