Terug naar overzicht
hey Mandy,ik wens jullie morgen een stralende dag toe.geniet ervan en zeker van elkaar.wij moeten nog 141 dagen wachten.groetjes Daisy25/09/2009
Hela geniet ervan!
Hey MandyWij trouwen op 30 mei 2009 in Lier. Dus dat is niet ver van St-Katelijne Waver hé.Wij wensen je alvast een stralende dag toe.Groetjes Caroline
Geniet van morgen, geniet van elkaar! Het weer zal jullie alvast meezitten!
Geniet van jullie dag,voor ons is het nog 125 dagen wachten,proficiat alvast,xxxLinda en Guy
Kruip maar lekker voreg in bed dan dat je goed in form bentveel plezier!!
Hey Mandy,Wij trouwen zaterdag ! Soms zijn de kriebels er ook op andere momenten valt het goed mee !! Zolang je nog met van alles en nog wat bezig bent, gaat het wel. Je begint je pas allerhande situaties in te beelden als je daar zit af te tellen !Maak er een mooie dag van, we duimen alvast voor mooi, droog weer !!Groetjes,Dany & Janick09/05/09
Hoi,Wij wensen jullie alvast een stralende dag toe... Zenuwen had ik niet omdat ik zelf de touwtjes volledig in handen had.. Alles is perfect verlopen...Geniet van je dag want hij vliegt voorbij!!!Barbaraal 27 dagen getrouwd
Trouwers van morgen: Geniet van jullie prachtige dag!Jullie laten toch nog wel een berichtje en wat foto's zodat we mee kunnen genieten e?Groetjes
Als ik foto's heb laat ik het zeker weten en een berichtje van onze dag komt er zeker.Bedankt allemaal