Nu Online
Momenteel zijn er 384 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dikke pech

30-8-2005 12:03:16
Hallo allemaal,

Heb toch weer dikke pech. Zaterdag is mijn portefeuille gestolen uit mijn handtas. Alles kwijt. Pas, rijbewijs, kredietkaarten, VISA, SIS-kaart, voorschotbewijs van onze fotograaf, adreskaartje van onze ceremoniemeester en heel veel andere, klantenkaarten, ... en nog veel erger: het doodsprentje van mijn schoonbroer, het cinematicketje van onze eerste avond samen uit, fotootjes, een boterbriefje, ...
Gisteren maar een dag verlof genomen om langs gemeentehuis, ziekenkas, politie, bank, de lijn, etc. te gaan. Waarschijnlijk heb ik geen nieuwe pas tegen dat we trouwen, dus zal ik met een voorlopig identiteitsbewijs trouwen en met een reispas op huwelijksreis moeten vertrekken.

Ik hoop dat de ambtenaren van ons landje voor één keer eens een effort doen en dat ik toch nog tijdig de nodige documenten ontvang.

Groetjes,

An & Tom 24/09/05

An
24-9-2005
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 426

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik30-8-2005 12:19:40

Ai wat een pech. Nog geen paniek. Mijn moeder heeft dit ook meegemaakt, en enkele dagen later belde er een winkel dat ze haar portemonnee tussen de rekken gevonden hadden. Alles zat er nog in, behalve het geld natuurlijk. Misschien vinden ze de jouwe ook nog wel terug...

kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik30-8-2005 12:42:04

Hey An,

dat is inderdaad wel tegenslag. De pure administratieve dingen zijn "gemakkelijk" te vervangen, dus daar zou ik me niet al te veel zorgen over maken.

Maar ik kan me voorstellen dat de andere je meer zorgen bezorgen. Maar zoals Lindsay zegt, nog niet direct panikeren. Mijn handtas is zo ook gestolen en bij mij belde een vriendelijke dame van de Delhaize mij na enkele dagen ook op om te zeggen dat ze die hadden teruggevonden op de parking. ook bij mij was enkel het geld verdwenen.

Ik duim alvast voor je!

groetjes
kathleen
03.12.05

Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik30-8-2005 13:25:46

hoi An,

Da's brute, brute pech. Hopelijk heb je wat geluk met de administratieve rompslomp en geraken die dingen snel in orde, je hebt nu wel wat beters te doen hé. Voor de kleine persoonlijke spulletjes vind ik het echt wel jammer voor je. 'k Heb in mijn portefeuille ook wel herinneringen, misschien haal ik die er voortaan beter uit. Heb je ondertussen al contact opgenomen met je fotograaf om het uit te leggen?

Laat het alleszins niet teveel aan je hart komen, dat zijn die kruimeldiefjes niet waard!!!

groetjes
Gaëlle

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...