Terug naar overzicht
Dag Guyer zullen wellicht regeltjes bestaan, misschien dat de getuigen naast jullie moeten zitten.Maar 'k vind nu niet dat je die regels persé moet volgen.Een vriendin van me gaat haar vrienden aan de eretafel zetten, wij zullen de familie bij ons zetten. 'k zou gewoon doen waar jullie je goed bij voelen.GroetjesVanessa09/09/05
Wij gaan de tafel zo indelen:* naast mij, mijn ouders (eerst mijn vader) en mijn getuige* naast mijn ventje, zijn ouders (eerst moeder) en dan zijn getuige en de bruidskindjes
Bij ons zitten ouders, grootouders, zussen en schoonbroers aan tafel. De getuigen gaan we wschlk ergens anders zetten tegen alle tradities in, maar ik denk dat het voor mijn getuige, mijn nicht, leuker is om bij de andere neven en nichten te zitten en voor de getuige van Tom - een goede vriend - leuker is om bij de vrienden te zitten. Bovendien zijn er in onze zaal ronde of ovale tafels met max. aantallen. Zonder onze getuigen zitten wij aan 13 personen.Groetjes,An & Tom 24/09/05
wij doen het niet zo klassiek, want onze tafel is max 12 man, en daarom kunnen onze 2 gezinnen niet allen aan onze tafel. Aan onze eretafel komen wij, mijn broer en zus, 2 broers van mijn toekomstige en zijn getuige (is zijn beste vriendin). Zijn mama zit bij de rest van haar gezin, en mijn ouders bij hun broers en zussen. En iedereen is hier zeer tevreden mee!17 september is het zo ver! Spannend!
hallo,wij hadden onze ouders broers en zussen aan onze tafel. 12 man in totaal ( geen plaats meer voor getuigen ed )je moet volgens de regels altijd man vrouw man vrouw zitten...sandy
Wij hebben naast ons zelf nog de ouders, grootouders, en de getuigen bij ons zitten.