Nu Online
Momenteel zijn er 394 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 58 dagen

7-5-2009 16:51:59
hey bruidjes,

bij ons nog 58 dagen te gaan... weet echt niet wat me overkomt want heb dus precies echt geen zenuwen...
heel raar.
morgen gaan we nog wat inkopen doen om dan wat dingen op punt nog te zetten.
nadien bestook ik jullie nog wel eens met enkele vragen want zit nog met enkele zaken in de knoop.

veel succes aan iedereen

ellen
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 364

L
26-6-2009
 Meld misbruik7-5-2009 17:36:05

Hier nog 50 dagen, en t gaat eigenlijk ook wel. OK, we hebben nog wel wat te doen, kleed is nog niet af, kids hun broekjes nog niet af, maar voor de rest loopt alles wel redelijk!!
Bevestigingen komen redelijk binnen en we kunnen al wel wat tafels schikken, omdat iedereen die kwam bevestigd heeft enz...
we zien wel hoe t verder loopt!

Eef
4-7-2009
 Meld misbruik7-5-2009 22:52:26

Hey Ellen, hier nog een bruidje dat trouwt op 04/07/2009 ... Ook nog volledig zonder zenuwen. Iedereen vraagt me steeds of ik nog geen stress krijg ofzo, maar ik moet telkens antwoorden :'stress? waarom?'
Zo goed als alles is geregeld, de uitnodigingen gaan volgende week allemaal de deur uit, maar de meeste antwoorden hebben we al (mondeling)
Eigenlijk zijn het enkel nog wat details die geregeld moeten worden.
Eind deze maand is het eerste pas voor mn jurk met juwelen, lingerie en schoenen. Maar ook daar heb ik geen zenuwen voor, het was een prachtjurk die als gegoten zat, dus dat zit wel goed.

Veel succes nog en hopelijk hebben we stralend weer hé.

Groetjes,
Eef

evi
4-7-2009
 Meld misbruik8-5-2009 11:32:09

hey,

wij trouwen ook op 4juli.Zenuwen heb ik ook niet echt maar als ik eraan denk krijg ik wel kriebels, zo een dag dat iedereen alleen naar jou kijkt aaah zalig haha. onze uitnodigingen zijn al de deur uit( had ze al liggen dusja. en de bevestigingen komen binnen. ik ben soms wel bang dat ik iets vergeet.
morgen moeten wij naar de pastoor om de goedkeuring van het misboekje. En dan mag dat ook al gedrukt worden. Menu's moetn ook nog gedrukt worden.
wat is er in orde:
dj
ceremoniemeester
videograaf
fotograaf
kleed
kostums
juwelen
lingerie
schoenen
kindjes moeten een maand vooraf gaan passen
cadeau's ouders wordt aan gewerkt.
zaal is in orde

mja dat is het zoal zeker?
weten jullie nog iets?

groetjes
www.everyoneweb.com/4juli2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...