Terug naar overzicht
bijv een cd met liedjes op, en op het hoesje of dmv een kaartje erin vermeld je dan de nodige gegevens die op een kaartje moeten staan.
Kan je t niet zelf opstrijken? Printen op strijkpapier en strijken maar...Is wel een hoop werk... maar misschien t overwegen waard?groetjes,Nele
hoi,Misschien u uitnodiging op een flesje flugel en da de gasten dit moeten meenemen naar het feest.Het prijskaartje ervan weet ik niet. Een nichtje van mij heeft dit ooit als uitnodiging gehad en op het feest moest dit dan iedereen opdrinken.Groetjes
Hey DorienWij hebben gebruik gemaakt van flessenpost.De reacties waren van iedereen heel positief. Ik heb echter geen gebruik gemaakt van de doosjes om ze te versturen want dat zag ik niet zo graag. Daarom heb ik een bruine papieren zak (klein formaat met oortjes) gebruikt die ik heb gevuld met zijdepapier en daarin het flesje gestoken. Aan de buitenkant van de zakjes had ik een kaartje gemaakt met de namen van de gasten op. Kaartjes zijn gesneden geweest met zo'n kartelschaar en de namen heb ik met een kalligrafiepen geschreven. Om ze te bevestigen heb ik van die 'ijzerdraad met een stofje rond' genomen en die eerst op een potlood wat opgedraaid zodat het een spiraaltje werd.Op de flesjes zelf heb ik ook nog de tekst Wij trouwen geplakt en op de kurk van de flesjes, twee ringen. Die dingetjes kan je krijgen bij AVA en ATITA en zijn goudkleurig. Voor meer info: www.flessenpost.be Groetjes en succesVeronique C.