Nu Online
Momenteel zijn er 600 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tasje make-up e.d.

8-5-2009 10:13:23
Dag medebruidjes,

20 juni begint stilaan dichterbij te komen en ik ben nog op zoek naar een tasje om mijn 'noodspullen' in te doen (bv. lipstick, iets tegen hoofdpijn, parfum ...).

Ik wil liever geen handtas, maar eerder een soort zakje waar ik deze spullen kan in doen. Niemand zou het echt zien, maar een gewone toilettas op mijn trouwdag vind ik eigenlijk ook maar niks.

Weet iemand van jullie waar ik zo'n tasje (liefst in het wit) zou kunnen vinden?

Carolien (20/06/2009)

carolien
1-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 341

nathalie
18-7-2009
 Meld misbruik8-5-2009 10:35:33

hallo

ikzelf draag geen tasje die dag (heb al bruidboeket in handen ;-) dus ik steek alles in mini beauty case en een vriendin ontfermt er zich over. zal toch meestal in koffer van wagen liggen. Je hebt dat niet constant nodig hé.

nathalie

Nathalie
3-7-2009
 Meld misbruik8-5-2009 10:51:13

Ik doe het ook zoals Nathalie, steek alles in een beuty case en laat het in een auto liggen. Als je echt een tasjr wilt kan je bij Claire's gaan kijken daar heb ik er gezien en misschien bij veritas.

groetjes Nathalie
03-07-09

inge
27-6-2009
 Meld misbruik8-5-2009 11:05:24

Mijn getuige (beste vriendin ) gaat voor mij alles meezeulen in haar handtas.

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik8-5-2009 16:54:38

Ik had gewoon mijn handtas met alles in en die lag de hele tijd in de koffer van de auto van mijn ouders.
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...