Nu Online
Momenteel zijn er 452 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help...op zoek naar webadres!

8-5-2009 12:23:19
hallo,

kan iemand mij helpen aan het webadres van iemand die zelf juwelen maakt, het heeft hier al op de site gestaan, maar vind het nergens terug...je kan zelf kiezen hoe en wat en ze maakt het dan volgen je wens, het is een nederlandse mevr. en ik heb gelezen dat je de foto's van je ontwerp doorgestuurd krijgt voor akkoord...help aub? heb daar mooie dingen gezien...dus...
alvast bedankt

magali

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 490

ELS
21-3-2009
 Meld misbruik8-5-2009 12:43:01

Magali

Volgens mij is het: www.beadbeauties.nl

Groetjes
Els

sanne
25-7-2009
 Meld misbruik8-5-2009 12:52:20

er is ook iets van dorien frutsels... heb de website niet, maar dat zal je wel vinden als je het intikt bij google...

evy
1-3-2009
 Meld misbruik8-5-2009 13:26:57

Denk inderdaad dat je beadbeauties.nl voorhebt. Ik heb Marion vorig jaar ook mijn juwelen laten maken en ben heel erg tevreden over haar!

Groetjes Evy
280 dagen getrouwd

sanne
25-7-2009
 Meld misbruik8-5-2009 15:34:45

heb het nog snel even opgezocht;
http://catchycakes.nl/dorien/index.htm

veel succes ermee!

Beadbeauties

Meld misbruik2-9-2017 17:25:52

Voor alle bruidjes die nog op zoek zijn naar bruidssieraden.....
Ik ben weer begonnen met het maken van sieraden!

Neem eens een kijkje op mijn facebookpagina:
https://www.facebook.com/sieradenvoorbruiden/

Binnenkort is mijn website online!

Vragen? Stel ze gerust!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...