Terug naar overzicht
Dag Sarah,wij gaan zo een heel oude stembus gebruiken (van de jaren '50-'60). Mijn pa heeft die volledig opgeschuurd en in de olie gestoken. De sloten heeft hij ook herspoten. Echt een heel mooi resultaat! Ik heb ook eens gezien dat een koppel zo een grote rode brievenbus had die dan in het goud gespoten was. (al denk ik dat dat aangeleverd werd door de zaal waar ze hun feest gaven)Groeten,Eva
Hey! Ik wil het hele idee niet verpesten, zeker niet, want ik ga het zelf ook waarschijnlijk doen! Ik geef je gewoon een gouden tip: LET OP met wat je daarna met de doos doet! Het zal niet de eerste keer zijn dat die doos "verdwenen" is! Verschrikkelijk om het je in te beelden, vond ik ook, dus gewoon zien dat je de doos in de auto ofzo zet, dan ben je gerust..Groetjes!!
Hallo,Wij hebben een hartvormige enveloppendoos gevonden in de Ava.Idd altijd ermee opletten. Dacht de doos tussendoor regelmatig leeg te maken.Groetjes,Katrien19/06/2009
wij hadden een zelfgemaakte kist, geverfd, en daarop stokken en daarboven iets hartvormig. Met enige fantasie (moest niet zoveel zijn) was het een luchtballon.we hadden een slotje op de kist en hij was ook wat groot om zo maar mee te nemen.Na de receptie stond die in het zicht op de toog. mooie decoratie...
Hallo,De zaal regeld dit voor ons ook het uitladen ervan af en toe en het wegsteken in een kluis, vind ik wel super want je weet idd maar nooit wat er kan gebeuren.Gwen
hi Sarah,denk goed na over zo'n "doos" of dergelijke ; kennissen zijn tijdens de huwelijksreceptie op hun walking dinner AL hun envelopjes gestolen (de doos had de dief laten staan) ! Maak je zelf iets, dan best iets groots en stevigs, dat op slot kan -zoals Heidi hieronder- en inderdaad regelmatig eens leegmaken. Voor de rest zou ik die enveloppen nooit in mijn auto bewaren ; ook al zijn gelegenheidsdieven niet speciaal naar die doos op zoek maar bv. alleen maar geïnteresseerd in je auto, ben je toch maar alles kwijt !..Goed over nadenken, zou ik zeggen. Groetjes.
Wij hebben een soort ladenkastje met 3 laatjes. Dan kan je de enveloppen ook sorteren volgens kennissenkring: eerste lade familie, tweede lade vrienden, derde lade collega's bv. Als er dan een envelop zonder naam bijzit kan je toch al in een richting denken.Onze zaal zal de doos bewaren in een kluis. Ook de bloemen e.d. zullen fris bewaard worden.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Ik dacht aan een oud reiskoffertje. of misschien eens op de site kijken van: http://www.dressedbyjill.nl/ daar staan er ook nen hoop op. groetjes, Carolina