Nu Online
Momenteel zijn er 442 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kousen of niet, that is the question...

30-8-2005 18:42:25
Hej medebruidjes,
Ik heb een kleed tot op de grond en halfopen schoenen. Die ben ik intussen aan het inlopen, en ze zitten steeds beter. Ik was niet van plan om kousen aan te doen, omdat je ze toch niet ziet, en ik vind het nu eenmaal comfortabeler zonder. Kousevoetjes kan ik niet aandoen,want daar zijn schoenen te ver voor open. Wij trouwen binnenkort 17 september, dus hopelijk mooi weer. Dus ik wou geen kousen dragen. Is dit dom van mij? Ga ik dan toch sneller blaren krijgen, ook al loop ik mijn schoenen goed in? Wat doen jullie?

ann

Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 481

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik30-8-2005 21:50:14

Hey,

ikzelf zou zeker kiezen voor kousen, want zonder kousen krijg je door de wrijving (in combinatie met een beetje zweet of erg warme voeten) zeker blaren. Het is toch de bedoeling dat je zonder zere voeten de hele nacht door kunt dansen hé.

Groetjes,
Lieve

sonja
30-9-2005
 Meld misbruik30-8-2005 22:36:52

Ik loop mijn schoenen voor het ogenblik ook in zonder kousen, maar op onze dag 30.09.05 zal ik toch zeker kousen dragen. Ben ik zeker dat ik mijn schoenen de ganse dag/nacht kan aanhouden.

ilse
17-9-2005
 Meld misbruik31-8-2005 0:09:18

Dag Ann,

Ik draag ook geen kousen op 17 september. De schoenen zitten comfortabel, en een vriendin van me die hetzelfde merk schoenen aanhad op haar trouw (Sophie Spoza) heeft me verzekerd dat dit helemaal niet nodig is.

Is trouwens maar 17 dagen meer! Spannend he!

Groetjes, ILse

Lindsay
9-9-2005
 Meld misbruik31-8-2005 5:30:31

Dag medebruidjes,

Ik trouw op 9/9/ en ik draag ook geen kousen. Als je je schoenen op voorhand wat kan inlopen lukt dat wel... In de winkel zeiden ze ook dat er steeds meer gekozen wordt om zonder kousen te trouwen.
Voor 's avonds voorzie ik een paar gympjes voor gemakkelijk te dansen, want dat gaat beter dan met hakken.

Veel succes, Lindsay
(Nog 9 dagen te gaan)

An
24-9-2005
 Meld misbruik31-8-2005 8:24:28

Ik draag normaal nooit kousen in zomerschoenen en ik beschouw mijn trouwschoenen in die categorie. De enige reden waarom ik ook nog twijfel of ik er al dan niet ga dragen is omdat mijn billen anders gaan plakken als het warm is. Nu ja, tropische temperaturen verwacht ik niet echt op 24 september, maar zweten doe je rap.
Dus voor mijn voetjes: nee dank je, maar voor mijn billen twijfel ik nog.

Groetjes,

An & Tom 24/09/05

Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik31-8-2005 10:18:07

Hoi Ann

Mij hebben ze in de bruidswinkel aangeraden om mijn schoenen in te lopen zonder kousen en er de dag zelf toch aan te doen. Hun uitleg luidde dat kousen ervoor zorgen dat je minder snel pijn krijgt (en wachten tot als je pijn hebt alvorens kousen aan te trekken haalt niets uit, zeggen ze) en als je er last van hebt, kan je ze nog uitdoen. Ik neem op hun aanraden van die drie-kwart kousen (strapless) waar mijn kousenband dan mooi op aansluit. Je doet die dag alleszins hetgeen waar jij je het best bij voelt!!
Wij trouwen de 16e september en ik ben ze ook al aan het inlopen, wat aardig lukt!

groetjes!
Gaëlle

sandy
16-7-2005
 Meld misbruik31-8-2005 16:27:45

hallo,

ik heb toch gekozen voor kouwen ook al was het ecvht wel warm weer. Ik had mijn schoenen met en zonder kousen ingelopen ( sophie sposa ) ik had ook al van iemland gehoord dat ze super waren maar durfde het toch niet riskeren ( heb makkelijk last van zere voeten en das toch niet fijn op je eigen trouw! )
ik wilde ook geen andere schoenen aandoen savonds, waarom koop je dan die dure schoenen? heb er lekker mee doorgefeest en niks last gehad van mijn voetjes.
ook voor schurende billen een goed idee. Bij ons was het echt warm en ik zou er anders wel last van gehad hebben vrees ik.
groetjes
sandy

Pietje
7-7-2005
 Meld misbruik7-9-2005 17:43:05

Dag Ann,

ik heb mij laten zot maken door alle berichtjes die ik las over blaren en pijnlijke voeten. Ik ben toen 85 verschillende soorten plakkers gaan kopen, teenkousjes met kussentje, teenkousjes zonder kussentje, gelkussentjes, inlegzooltjes in verschillende formaten etc... Dan ben ik ook nog een paar back-up schoenen gaan kopen in de Zara. En van dat alles heb ik niks nodig gehad. Heb de hele dag zonder kousen gelopen en niks aan de hand. Ik loop dagelijks op hoge hakken dus waarom zou het die dag niet lukken? Loop je schoenen rustig in en dan komt alles in orde.

Freya
2-7-2005
 Meld misbruik8-9-2005 14:37:18

Hoi Ann,
Ik zou ook zeker kousen aandoen!
Draag normaal ook zomerschoenen zonder kousen maar op mijn trouwdag was ik toch blij dat ik er aan had.
Je moet toch wel lange tijd rechtstaan. Op receptie, tijdens reportage, rondgaan aan de tafels, dansen,....

Veel succes!
Freya
68dagen getrouwd!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...