Terug naar overzicht
Goh wij vonden dit ook moeilijk. Hebben 160 mensen op avondfeest, maar die komen niet allemaal naar de mis. We hadden 100 boekjes gemaakt. Maar deze week zeiden meer en meer mensen dat ze gaan komen. Dus hebben we er 30 bijgekopieerd. Echt moeilijk om te schatten! Ik heb zoiets van: als er dan tekort zijn, ochja dan is het zo, want je kan een mis toch ook nog volgen zonder boekje hé.Groetjes, Caroline 09-05-09, met kriebeltjes !
Moeilijk. Bij mijn broer dachten ze dat ze maar met heel weinig zouden zijn. Die hadden 30 boekjes voorzien. Dit was te weinig. Ik dacht eerst aan een 50 tal maar heb nu voorzien voor een 75 tal. Misschien had ik toch nog beter voor de 100 gegaan. Ik weet het niet. Moeilijk hé. In juni trouwt nog een vriendin van mij maar die trouwt op een vrijdag wij op een zaterdag. Dat geeft ook weer meer volk hé. Maar dan kan ik misschien toch al een idee krijgen.groetjes, Carolina
Hey daar,Onze pastoor zei ons dat je het aantal misboekjes moet hebben als dat je uitnodigingen verzonden hebt. En bij ons klopte dit toch ongeveer.GroetjesImke