Terug naar overzicht
Wij komen op +/- 16000 euro, alles in: avondfeest voor +/- 100p. en dansfeest voor +/- 40p. Tot hiertoe kunnen we ons nog aan dit budget houden, maar je weet nooit wat er onverwachts nog opduikt.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Heel de trouw (met huwelijksreis) kost ons (ale onze ouders ;) ) ongeveer €27.000Veel geld, maar het zal een prachtige dag worden!Groetjes, Laura
Wij zitten aan ongeveer 26000 euro... Receptie voor 120 personen, en een avondfeest tot 180 man. Veel geld, en we betalen het grootste deel zelf. Gelukkig komt het geld (cadeau's) momenteel vlot binnen ;-)Binnen 14dagen is het onze grote dag!!GroetjesKaro.
hallo,wij houden het vrij simpel allemaal maar hebben toch een feest met ongeveer 100 personen en wij komen ook op een 10000euro. ik vind dat nog héél goed meevallen.wij hebben kleren voor mijn ventje in de solden gekocht en daar kan je echt op besparen.bij ons zit er ook de huwelijksreis in.groetjes Daisy25/09/2009
Alles inbegrepen (feest, kledij, foto, vervoer, overnachting in feestzaal, en alle kleine prulletjes ook) komen we op 13000 euro voor 80 genodigden.
wij komen op 26000euro, we betalen alles zelf, ook onze huwelijksreis van 5500euro is hierbij inbegrepen, wij trouwen op 16 Mei 2009 en er komen nu al stortingen binnen, dus deze komen goed te pas.16 Mei 2009
Bij ons tussen de 20 en 25 duizend euro. Avondfeest voor 180 man inbegrepen. Maar duur, duur, duur. Ik zou blij zijn als ik 'maar' aan 10000 euro zou zitten. groetjes, Carolina
Besparen kan je. Op jullie kleding, uitnodigingen,menu,.. alles is wikken en wegen. Vervoer of eigen vervoer,enz.Geniet van jullie voorbereidingen want D-day is zo voorbij.Valerie
een voorlopige schatting: rond de 12.000 euro in totaal, zonder mijn kleed, dat heb ik van mijn ma gekregen :-) maar we rekenen er op dat er toch nog wat extra kosten gaan bijkomen... dit is zonder de huwelijksreis, daar moeten we nog voor kijken, en we twijfelen ook nog wanneer we zouden gaan... (ik heb twee kindjes uit een vorige relatie)