Terug naar overzicht
Hoi Jessica,Wij zijn daar gaan kijken en ik wil je niet teleurstellen maar we waren er helaas niet zo positief.Als ik me niet vergis moet je 250 euro betalen voor de huur van de tafellakens en de bloemstukjes enzo en betaal je voor de rest je menu's. Onze eerste indruk was dat het daar echt niet fris rook. Het was zo heel muf en ja, weet niet goed hoe het te beschrijven maar zo de geur van na een fuif met veel bekertjes bier en sigarettenpeuken op de grond... (het was er wel proper he, ik probeer enkel de geur te beschrijven)Die mevrouw was ook allesbehalve vriendelijk. We zijn daar nog geen tien minuten binnen geweest. Ze vroeg wanneer we zouden trouwen (september dus) en dan toonde ze de grote zaal met de veranda en 'de tuin ga ik jullie niet tonen want in september regent het toch dus onze tuinmeubelen staan dan al binnen dus daar moeten jullie niet komen' en bij de andere zaal juist hetzelfde verhaal! Dan gaf ze ons een mapje met de menu's in en als we nog vragen hadden dan moesten we maar bellen he!Ik moet eerlijk zeggen dat ik al geen zin meer had om dat mapje nog open te doen! Het was echt duidelijk tegen haar zin die dag...Maar als jullie die zaal graag zien (ik geef toe de buitenkant is prachtig en met al die boomgaarden errond, echt super) dan zou ik zeker zelf eens een afspraak maken. Misschien had ze bij ons gewoon een slechte dag (die hen helaas wel klanten gekost heeft). Dus laat je zeker niet te veel beinvloeden door onze ervaring.Veel succes met de zoektocht naar een zaal!Evelien
Wij zijn er vorig jaar gaan kijken en onze ervaring was gelukkig wel beter dan die van Evelien. Bij ons was het de oma die de rondleiding gaf en we hebben daarna heel het mapje doorbladerd en besproken bij de vrouw thuis. (Woont naast de feestzaal.)We hebben de zaal uiteindelijk niet gekozen omdat ze niet met drankenforfait werken.Wat betreft de geur moet ik wel toegeven dat het er een beetje muf rook. Bij ons niet de geur van een fuif, maar ik kreeg eerder het gevoel dat daar al lang geen feest meer geweest was. Maar mocht je daar je feest geven, dan zullen de ramen en deuren waarschijnlijk wel eerst twee dagen open hebben gestaan en dan is die geur verdwenen.Het domein en de zaal vonden we heel mooi, maar 't is wel geen aanrader als je een hekel hebt aan roos. Stoelen en tafellinnen zijn nl. in deze kleur. :-)Als je de receptie buiten kunt doen, heb je inderdaad een prachtige omgeving.Wat het eten betreft: Je hebt zelf veel keuze. Voor elke gang kan je kiezen uit een 15-tal schotels.Vorig jaar waren de huurprijzen voor de verschillende zalen €596, €446, €248 + 21%BTWZoals Evelien al zei: Zelf best eens gaan kijken Groetjes!Karlien
Dank je meisjes!Wij zijn gaan zien daarstraks en het vonden het uitzicht idd practig.Voor de rest zijn we er nog niet uit!ThanksJessi