Nu Online
Momenteel zijn er 359 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vlinders

9-5-2009 20:22:54
Aangezien ik schrik heb van duiven, zou ik iets anders willen loslaten bij het buitenkomen van de kerk.
Had eens gelezen hier op het forum dat er ook vlinders worden gebruikt.
Mijn vraag is nu waar vind ik z'on witte vlinders? en weet toevallig iemand de kostprijs daarvan.

alvast bedankt.
groetjes

sabrina
13-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 360

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik9-5-2009 21:23:18

Opgelet, want die vlinders moet je erg goed kunnen bewaren, anders zitten ze allemaal dood in dat doosje. Als ik me niet vergis, moet je hiervoor in het buitenland terecht...

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik9-5-2009 21:33:10

Hoi Sabrina,

Je moet ook opletten voor vlekken op je kleed. Naar't schijnt zouden die beestjes als ze uit het doosje komen gedesoriënteerd (of dood zoals Véronique zegt maar dan maken ze ook geen vlekken meer ;-)) kunnen zijn en tegen jou vliegen en dan zou het kunnen kleuren.
Je kan dat oa bestellen op http://www.vlinderstichting.nl/ en dan 'koolwitjes in de klas'.

Veel succes ermee!
Evelien

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik10-5-2009 10:55:59

Beste Sabrina,

Bij ons is iedereen ook anti-duif voor aan de kerk. Dus bij ons gaan het balonnen zijn, in de vorm van hartjes die we gaan oplaten.

Groetjes

Cindy
www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik11-5-2009 8:04:19

Beste Sabrina,

Dit is best prijzig.
600€ voor 100 vlinders en dan moet je ze zelf ook nog 'kweeken'.
Wij wilde dit ook nog doen maar toen dat ze ons vertelde dat er bij zijn die dood kunnen zijn in het doosje, gedisorienteerd enzo... toen was onze intresse weg...

Wij gaan nu voor knal-slingers!
Iedereen krijgt een staaf bij het buitengaan van het stadhuis en dan knallen maar... :-)

Gr.
Tess

Annelies
17-4-2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...