Nu Online
Momenteel zijn er 359 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Smokey eyes

9-5-2009 23:30:16
Hallo,

Zijn er hier veel bruidjes die als make-up voor smokey eyes kiezen. Of liever niet voor al dat geween :-).

Groetjes

Elien

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 345

lieve
29-8-2009
 Meld misbruik10-5-2009 8:55:31

Hey,

Ik heb vrijdag mijn proef gehad en het is een variant op smokey dus ik ga er voor gaan...
De make up is echt heel erg belangrijk voor mij dus ik wil wel dat de mensen zien dat het professioneel is uitgevoerd en ik wou iets waarvan de mensen zagen dat ik dat niet zelf had gedaan...

Je moet die make up nemen waar jij je goed bij voelt...
Groetjes

Lieve

lieve
29-8-2009
 Meld misbruik10-5-2009 8:55:42

Hey,

Ik heb vrijdag mijn proef gehad en het is een variant op smokey dus ik ga er voor gaan...
De make up is echt heel erg belangrijk voor mij dus ik wil wel dat de mensen zien dat het professioneel is uitgevoerd en ik wou iets waarvan de mensen zagen dat ik dat niet zelf had gedaan...

Je moet die make up nemen waar jij je goed bij voelt...
Groetjes

Lieve

Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik10-5-2009 10:53:01

Als ik mijn make-up laat doen, ga ik ook altijd voor de smokey eyes, ik vind dat echt prachtig. Nu heb ik ook wel wat schrik voor de trouw omdat ik 100% weet dat ik ga huilen die dag en dus vraag ik me af hoe mijn ogen er dan gaan uitzien. En ik wil me zeker niet gaan inhouden voor mijn ogen! Ik moet mjn proefmake-up nog laten doen dus ik ben eens benieuwd wat zij ervan gaat zeggen.

www.philippe-katrien.bruiloftsite.nl

Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik10-5-2009 19:58:13

ik vind zelf smokey eyes veel te zwaar voor een bruid.. Normaal is een bruidsmake-up nog meer naturel dan een dagmake-up.. Een bruidsmake-up dient er eigenlijk voor om de bruid er haar op haar best te laten uitzien en toch fris en zichzelf..

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik10-5-2009 20:07:59

Als ik van jou was zou ik het op voorhand eerst eens testen en raad vragen bij de visagiste, doe vooral je zin, tis jouw dag!

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik11-5-2009 8:40:53

Ik had smokey eyes, mijn ventje vond dat mooi en ik wilde die dag op mijn best zijn voor hem. Het was ook super, heel speciaal. Ik heb een paar traantjes gelaten, maar de schade viel heel goed mee hoor. Beetje met een zakdoekje dippen en het was weer ok.

Ga ervoor zou ik zeggen!

Rebecca
27-6-2009
 Meld misbruik11-5-2009 14:48:38

Hoi,

Normaal schmink ik me ook graag eens deftig, maar ik vind nu net ook dat het als bruid net extra naturel moet... Ik ben normaal ook fan van smokey eyes, maar ik vind het ook niet zo passend.

Nu, als de mensen je gewoon zijn om zo te zien, dan wel, maar als je dat nog niet veel hebt gedaan is het misschien een te grote ommezwaai en zou ik het niet doen. Maar uiteraard, het is jouw keuze en er zal niemand raar opkijken hoor!

Succes!

Rebecca
27/06/09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...