Nu Online
Momenteel zijn er 405 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

menukaarten

10-5-2009 9:51:56
Graag had ik geweten wat jullie op jullie menukaart plaatsen.
Ik maak onze menukaarten zelf want ik wil ze een persoonlijke toets geven.
Maar plaats je enkel de menu op je menukaart
OF
plaats je ook de aperitief met hapjes van de receptie erop
EN
waar schrijf je de namen van de wijnen
Alvast bedankt voor te reageren
Groetjes
Magali

magali
13-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 877

tami
26-6-2010
 Meld misbruik10-5-2009 10:57:33

hi Magali,

op de binnenkant rechts van je kaart komt het menu en op de linkerkant, onderaan, komen normaal gezien de wijnen, in de volgorde dat deze zullen gedronken worden maar zonder te preciseren of het witte of rode wijn is.
Bv. :
Pouilly Fumé - 2008
Coteaux du Languedoc - 1998
Voor een receptie worden nooit menu's geschreven. Een "hapje en een drankje" is niet hetzelfde als een 3 of 4 gangen diner, hé.
Hoop dat dit een antwoord is op je vraag.
Groetjes

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik10-5-2009 11:38:13

Als je de aperitief net voor het grote feest bedoelt. Als het over dezelfde mensen gaat wordt er al wel eens gewoon aperitief bovenaan de menu gezet. Als je de bv 2 uur durende receptie bedoelt in de namiddag waardat andere mensen op uitgenodigd waren dan niet hé. Voor de rest je menu rechts, en links onder de wijnen. Bij ons komt er wel bijstaan wit en rood dacht ik.

groetjes, Carolina

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-5-2009 11:43:05

De wijnen vermelden wij niet.
Wij zetten:

Aperitief
de rest van de menu

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-5-2009 11:43:09

De wijnen vermelden wij niet.
Wij zetten:

Aperitief
de rest van de menu

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...