TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
an
14-8-2009
|
10-5-2009 21:39:25
Dit is echt heel spijtig nieuws. Ik kan het verstaan dat je vertrouwe weg is. Maar laat je niet afschepen. je trouwkleed is binnen en ze kunne het toch wel wat vroeger aanpassen he. Ga ervoor zou ik zeggen en sta op je strepen. Veel succes en hoop dat je toch nog kan genieten van je grote dag. Groetjes An
|
|
an
14-8-2009
|
10-5-2009 21:39:30
Dit is echt heel spijtig nieuws. Ik kan het verstaan dat je vertrouwe weg is. Maar laat je niet afschepen. je trouwkleed is binnen en ze kunne het toch wel wat vroeger aanpassen he. Ga ervoor zou ik zeggen en sta op je strepen. Veel succes en hoop dat je toch nog kan genieten van je grote dag. Groetjes An
|
|
tami
26-6-2010
|
11-5-2009 10:16:28
hoi Nele,
wat een eng verhaal !! Ik kan me toch niet voorstellen dat dit de gewone gang van zaken is. Hoedanook, laat je niet onder de voet lopen. Ik krijg heel sterk de indruk dat jij helemaal geen stem in het kapittel hebt en dat kan toch niet ?! En dan zeker niet als de jurk al betaald is, dan ben JIJ toch gewoon de baas (of je mams). Kan me wel voorstellen dat je er niet gelukkig mee bent en dat het dan net over je trouwjurk moet gaan is best ellendig :( Kop op, hoor ! Laat het niet aan je hart komen. Afwachten en zien wat de 2e pas oplevert. Inmiddels, moed houden ! 't Komt vast wel goed. Groetjes
|
|
Laura
11-7-2009
|
11-5-2009 13:10:56
Hey
Ik heb ook een 1e pas gehad waarbij ik totaal geen vertrouwen had in de naaister. het probleem ging ook over mijn boezem en ze zat maar speltjes erin te doen maar kon precies niet goed uitleggen hoe ze het ging doen. Ze wist ook helemaal niets van mijn sluier en zo van die toestanden. Pff ik hoop dat het allemaal in orde komt. Aangezien ik best geen namen kan vernoemen van winkels, was het ook een winkel in Antwerpen?
Groetjes, Laura
|
|
nele
8-8-2009
|
11-5-2009 13:27:46
Danku lieve bruidjes voor de steun en lieve woorden. Ik denk dat de naaister haar zin zal krijgen want sinds zaterdag kan ik van de zenuwen nauwelijks iets binnenhouden en de kilootjes zullen er dus afvliegen. Is 60kilo met kleed aan dan zoveel als je 1.68m bent? @ Laura: yep, was in antwerpen. En nochtans een zeer gekende en chique zaak. Ik durf de naam ook niet te zeggen, ben bang voor m'n kleedje.
|
|
Laura
11-7-2009
|
12-5-2009 9:46:17
Nele,
Das helemaal niet veel, ik ben 1m65 ongeveer en weeg 65kg. (kom wel van 75) en heb nu een maatje 42 genomen. Ale dan kunnen we al raden welke winkel (het hoedje à la français ;) ) Ik heb ook absoluut geen vertrouwen maar ik mag 19 juni terug gaan (trouw 11 juli) dus ik heb nog wel wat tijd. Ik vrees dat we moeten afwachten :s Veel succes! Groetjes Laura
|
|
Vanessa
24-10-2021
|
12-5-2009 19:46:42
oei oei oei, ik heb ook in die winkel mijn kleedje gekocht. Ik moet nu dit weekend wel terug om mijn maten te laten opnemen (door ziekte en daardoor teveel bijgekomen twee keer uitgesteld). Nu is het eindelijk gelukt om er een paar kilo's af te krijgen en een aantal centimeters rond mijn middel. Ik hoop dat ik niet dezelfde ervaring als jullie meemaak. Pfff Alleszins veel succes met jullie 2e pas. groetjes Vanessa 24/10/09
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|