Nu Online
Momenteel zijn er 450 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bolero aanhouden of niet?

10-5-2009 20:53:41
Dag bruidjes,

Ik heb een trouwkleed van Linea Rafaelli die je kan zien op www.modeshow.be en het is het 9de kleed, ik heb er wel nog 2 hoepels laten inplaatsen zodat het dan ruimer is en het dan meer sisi-achtig is. :-)
Nu is mijn vraag of dat ik de bolero die ik daarbij aandoe de hele dag en nacht aan houdt of dat ik deze uitdoe na de trouw voor de wet en de kerk?
Wat denken jullie? Zou mijn kleed niet te simpel zijn zonder bolero?
Ik zou het graag uitdoen omdat ik dol ben op mijn kleed met de bustier maar mijn schoonmoeder zegt dat dit juist mijn kleed af maakt en zij vindt dat ik dit best constant aanhoudt.
Ik weet het echt niet meer...
Ik ben nieuwsgierig naar jullie reacties. ;-)

grtjes

Vanessa
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 319

Vicky
7-8-2010
 Meld misbruik10-5-2009 21:05:38

Hoi Vanessa!
ik vind dit een super mooi kleed! Ben er echt verliefd op...Kan niet wachten om het zelf binnenkort te gaan passen om te kijken of het me staat.
Ik vind zelf ook dat de bolero het kleed net dat ietsje méér geeft dus ik zou hem ook aanhouden, maar jij moet doen waar jij je het beste bij voelt. Wil jij hem 's avonds uitdoen, dan MOET je dat gewoon doen...wat je schoonmoeder ook zegt of denkt...

Geniet ervan!

Groetjes
Vicky
15/05/2010

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik10-5-2009 21:08:33

Goh, ik denk dat ik het zou aanhouden tot na de receptie of tot na het eten, op die manier heeft iedereen het "volledige" kleed gezien, het hangt natuurlijk ook wel een beetje van het weer af, miss is het nogal warm, dan zou ik hem sneller uit doen.
Doe wat je zelf het beste vindt, hou niet te veel rekening met je schoonma!
Groetjes

an
14-8-2009
 Meld misbruik10-5-2009 21:32:39

Hey,
prachtig kleed.
Ik vind de bolero ook wel heel mooi dat maakt het af.
Ik heb kleedje nr24 van lr en heb ook een bolero en ik ga deze uit doen op het feest.
Maar bij jou kleed is het wel een speciale bolero he.
Doe wat je zelf fijn vind maar ik zou hem precies ook aanhouden.
groetjes, An

an
14-8-2009
 Meld misbruik10-5-2009 21:32:47

Hey,
prachtig kleed.
Ik vind de bolero ook wel heel mooi dat maakt het af.
Ik heb kleedje nr24 van lr en heb ook een bolero en ik ga deze uit doen op het feest.
Maar bij jou kleed is het wel een speciale bolero he.
Doe wat je zelf fijn vind maar ik zou hem precies ook aanhouden.
groetjes, An

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...