Terug naar overzicht
Hoi Vanessa!ik vind dit een super mooi kleed! Ben er echt verliefd op...Kan niet wachten om het zelf binnenkort te gaan passen om te kijken of het me staat.Ik vind zelf ook dat de bolero het kleed net dat ietsje méér geeft dus ik zou hem ook aanhouden, maar jij moet doen waar jij je het beste bij voelt. Wil jij hem 's avonds uitdoen, dan MOET je dat gewoon doen...wat je schoonmoeder ook zegt of denkt...Geniet ervan!GroetjesVicky15/05/2010
Goh, ik denk dat ik het zou aanhouden tot na de receptie of tot na het eten, op die manier heeft iedereen het "volledige" kleed gezien, het hangt natuurlijk ook wel een beetje van het weer af, miss is het nogal warm, dan zou ik hem sneller uit doen.Doe wat je zelf het beste vindt, hou niet te veel rekening met je schoonma!Groetjes
Hey,prachtig kleed.Ik vind de bolero ook wel heel mooi dat maakt het af.Ik heb kleedje nr24 van lr en heb ook een bolero en ik ga deze uit doen op het feest.Maar bij jou kleed is het wel een speciale bolero he.Doe wat je zelf fijn vind maar ik zou hem precies ook aanhouden.groetjes, An