Nu Online
Momenteel zijn er 637 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getrouwd op 9 mei 2009

10-5-2009 21:31:33
Hallo,

Gisteren was het onze grote dag. En het is een superdag geworden. Mijn vriend is met onze kindjes bij zijn ouders gaan slapen, en ik bracht mijn laatste nacht als ongehuwde vrouw bij mijn ouders. Na een eigenlijk rare nacht, op tijd opgestaan en naar de kapper gereden. En de zon was al van de partij. En is ook de hele dag blijven schijnen, het was een superdag, en lekker warm. Juist om 8u terug thuis, en daar was de schminkster. Ondertussen waren ook de fotograaf en de cameraman gearriveerd. Van zenuwen was er geen sprake. En dan mijn kleedje gaan aandoen....Een totale metamorfose. En dan wachten tot de bus arriveerde met mijn toekomstig ventje.....Iets na half 10 was het zover...Dan waren er wel kriebeltjes...Zou hij me wel mooi vinden??? En ja hoor...hij was sprakeloos. En ook Tim zag er knap uit. Na een korte babbel vertrokken we naar Grobbendonk voor het wettelijk huwelijk, allemaal samen in de bus. Iedereen van de suite zag er piekfijn uit. Dan zijn we de fotoshoot gaan doen, in ruine Ter Elst te Duffel. Prachtige locatie. Om half 3 was ons kerkelijk huwelijk en hier waren onze twee kindjes van 14 maanden Ward en Lynde ook van de partij. Ze zaten in de bolderkar die werd voortgetrokken door de andere bruidskindjes. Schattig. En hebben zich voorbeeldig gedragen. De mis was ook af, mooie teksten, mooie muziek...Na de kerk receptie, die buiten plaatsvond en dan begon het avondfeest. We hebben lekker gegeten, en er dan stevig ingevlogen met dansen.
Ik heb een superdag beleefd gisteren en ben een blije gehuwde vrouw!

Cindy

Cindy
9-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 945

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik10-5-2009 23:58:42

Dag Cindy,

Leuk hé die trouwdag, bij ons is het ook al 3 weekjes geleden. geniet er alvast van!
En nu,op huwelijksreis?

Grts

Marieke

bedankt voor het verslagje! altijd leuk hé!

tami
26-6-2010
 Meld misbruik11-5-2009 9:45:37

Hi Cindy,

jij hebt er duidelijk van genoten ! Leuk voor jullie dat het allemaal zo vlot verlopen is en dat jullie de hele dag de zon er bovenop hadden ! Geniet nu maar volop van elkaar en van de wittebroodsweken ! En bedankt voor het verslagje.
Groetjes.

Veerle

Meld misbruik11-5-2009 10:27:59

Hey Cindy,
Van harte proficiat, ik krijg kippevel bij het lezen van je verslag want je geluk druipt er echt af!!!
Ik verlang al naar onze dag (08/08/09). Misschien een rare vraag, maar zou je soms je misboekje vrijgeven voor anderen? Ik ben volop bezig aan het onze maar zit beetje strop bij het vinden van mooie teksten...
Alvast bedankt en geniet van je wittebroodsweken!!!
Groetjes,
Veerle

Cindy
9-5-2009
 Meld misbruik13-5-2009 21:00:50

Hoi Veerle,

Als je je mailadres doorgeeft, zal ik het doormailen.

Cindy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...