Terug naar overzicht
Een vriendin van mij heeft dit ook gedaan en zij betaalden per ijsje als ik me niet vergis!Ik denk dat wij de mensen een glaasje cava gaan geven.Groetjes
Wij doen ijsjes: wij betalen per doos van 2,5 liter (zelfgemaakt ijs) en een kleine huurvergoeding voor het karretje.Valerie04/07/09
hier ook ijsjes, wij betalen ook per doos + huurprijs van de ijskar, via www.ijskar.be groetjes vanessa - nog 12 dagen!www.everyoneweb.com/23mei2009
wij zouden ook ijsjes willen geven maar we zoeken iemand die dit doet in Limburg. Anders worden de verplaatsingskosten zo hoog. Iemand een idee?BedanktKatleen8-8-9
Hey Annelies,Wij bieden onze gasten aan de Kerk ijsjes aan van www.ijssalonpaula.tk Huur ijskar: 90 euro5 liter ijs (+/-100 bollen) = 39,75eurohorentjes per doos van 150: 7,95 euroBijkomend ijs is 7,95 euro per liter.En wij bieden hen ook een glaasje Cava aan, doorvoor huren we de drankenkar van retro.GroetjesCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl 13/06/2009
Onze ijskar is ook via www.ijskar.be : 75€ voor verhuur en 22€ per 5L ijs!Groetjes Joke