Terug naar overzicht
ik heb de mijne gekocht in de winkel waar ik m'n kleedje kocht, ze hadden een hele catalogus vol, ik heb wel niet uit de catalogus gekozen, ze hadden er enkele en een daarvan paste qua details perfect bij m'n kleedje, groetjes
Ik heb de mijne bij jagré gekocht, voor €95.Groetjes, Laura
Hey ik verkoop de mijne niet maar je kan misschien kijken in veritas daar heb ik dit weekend de mijne gekocht voor 29,95 euro en hij is heel mooi! Succes xxx
Ik heb de mijne gekocht op ebay, was een internetwinkel die vanuit Groot-Brittanië verstuurde en alles was in orde. Ik heb 20 euro betaald plus vijf euro verzendkosten en ik vind hem prachtig. als je op ebay zoekt dan vind je een massa dingen. Als je dan via paypal betaalt, ben je zeker dat je je tiara krijgt...groetjes en veel succes!Inge (1/8/2009)
wanneer trouw je?ik heb een heeeeeeele mooie van Elisabeth Proost. Echt prachtig, maar wel duur geweest. Hoeveel wil je maximaal uitgeven?
@ evelien,ik trouw op 1 augustus. Ja de prijs hangt wat af van het materiaal enzo. Je mag me altijd een foto en meer informatie doorsturen. Carolina.Stappaerts@telenet.be