Terug naar overzicht
hoi Sofiekijk eens op www.trouwkapsels.nl Daar staan er heel wat op. Groetjes!Gaëlle
Of op www.dressedbyjill.nl ...
Bij www.trouwshop.com , en dan bij forum, vervolgens "wat draag je". Hier zijn verschillende items over kapsels, met tientallen pagina's met foto's.
Ik had tientalle sites met tiarakapsels maar heb ze helaas gedeleted vermits we een maand geleden trouwden. Ik heb nog wel een hele file met allemaal voorbeelden van lage chignons. Als je wilt stuur dan je mailadres. Uiteindelijk heb ik mijn tiara achteraan mijn hoofd gezet. Klinkt raar maar was héél mooi. Als je wilt stuur ik je een foto.PS de Amerikaans sites zijn ook heel goed daarvoorwww.modernbride.com www.elegantbride.com www.theknot.com
Hallo Pietje,Allereerst proficiat met je huwlijk en bedankt voor de sites!Mijn emailadres is: sofie.versonnen@hotmail.comBen wel benieuwd naar je kapsel, alvast bedankt!
Sofie, ik stuurde de mail maar krijg een foutmelding. Je mailbox zou unavailable zijn...
Misschien lukt het op dit emailadres: sofie.versonnen@dymka.be (op mijn werk) Alvast bedankt voor de moeite!