TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
An
|
11-5-2009 8:49:12
Maak je maar geen zorgen, het kleedje dat jij gekozen hebt is helemaal jouw ding. Als jouw toekomstig ventje jou komt ophalen zal hij zien hoe prachtig het wel zal zijn en dan weet hij helemaal niet meer dat hij deze stijl van jurk niet zo mooi vond, het totale plaatje telt uiteindelijk. (heb dit nog gehoord bij mannen die achteraf niet meer wisten welke ze wel of niet mooi vondenà
|
|
Nele
28-2-2009
|
11-5-2009 8:51:55
Zo grappig, en zo herkenbaar!! Ik zou eerst gaan passen, kijken wat jou mooi staat... Misschien kies je wel iets minder klassieks... Maar trouwens, als jij straalt in je kleedje, vindt hij je heus wel mooi hoor! Dan doet een frulleke meer of minder er echt niet toe!
Wij hebben iets gelijkaardigs meegemaakt. Ik had bij LaRedoute een kleedje besteld voor ons burgerlijk huwelijk. Toen ik enkele weken later nog eens aan t bladeren was door de cataloog, liet ik hem het kleedje zien (niet gezegd waarom) en toen was zijn reactie: nee zenne, wa een lelijk ding. Ik natuurlijk aan t twijfelen, maar ik had mijn zinnen gezet... Dus toen ik de dag van ons huwelijk de trap afkwam in mijn kleedje, vond hij t ongelooflijk mooi (was ook al lang vergeten dat ik t m ooit had laten zien)... Mannen...! ;))
Hopelijk heb je hier iets aan??? groetjes, Nele
|
|
Ellen
23-5-2013
|
11-5-2009 9:13:12
Een kleed dat je op foto graag ziet, is vaak niet hetgeen dat op jou past.. Gewoon gaan passen, en als je de jurk gevonden hebt zal het jou gegoten zitten en ook hem overdonderen :)
|
|
Nina
16-8-2008
|
11-5-2009 9:50:53
Geen zorgen maken, als jij je goed en mooi voelt in de jurk die jij kiest, zal hij je prachtig vinden. Mannen zijn daar dus absoluut niet moeilijk in, ook al hebben ze op voorhand allerlei ideeën. :-) Ze kijken naar het totaalbeeld en als je straalt zal hij dat ook zo zien.
groetjes,
Nina
|
|
isabelle
16-9-2009
|
11-5-2009 9:53:13
Maak je geen zorgen, want jouw smaak zal sowieso nog een beetje veranderen als je kleedjes gaat passen. Je ziet het dan aan. En hij zal dan ook jou in een prachtig kleed zien, nee, dat gaat zeker goed komen hoor!
|
|
Marleen
14-8-2014
|
11-5-2009 10:22:55
Hoi Stephanie!
Heel herkenbaar! Wij waren dit weekend een weekendje weg, en ik had enkele bruidsmagazines mee, ik had aan mijn ventje ook enkele voorbeelden laten zien, waaronder mijn bruidsjurk. Hij vond ze ooit niet mooi. Maar toen ik mijn bruidsjurk ben gaan zoeken, had ik twee kleedjes vast. Eentje waarvan ik wist dat hij ze mooi vond en het ander waarvan ik wel vermoede dat het niet zijn "ding" was. Maar bij het laatste voelde ik me echt een prinses. En toen ik mijn probleem aan de verkoopster had uitgelegd zei ze: Je moet aan doen wat jij mooi vind, want daar straal je in, en dan zal hij je vanzelf een knappe bruid vinden.
Dus, volg je hart!
|
|
Eef
4-7-2009
|
11-5-2009 10:29:27
Hey Stephanie,
Idd niks van aantrekken meid. Mannen hun gedacht veranderd idd wanneer ze je zien. En zoals reeds eerder gezegd ... als je kleedjes gaat passen kom je soms zelf ook tot iets heel anders dan wat je eerst in gedachten had. Ik wilde heel graag een sober, eenvoudig kleed, zeker niks te 'prinsesserigs' want dat leek me absoluut niet mooi te zijn voor mijn figuur. (Ik heb nl. bredere heupen) Maar wat bleek bij het passen, die smalle, sobere jurken accentueerde mijn heupen te fel, terwijl de jurk die ik nu gekozen heb echt een prinsessenjurk is ... eentje met veel frutsels, parels, kant en tralala ;-) Mn ventje had samen met mij 2 jurken uit de rekken gehaald om te passen, daar was deze er eentje van ... bij het passen zelf was hij niet bij, dus hij heeft het niet aan gezien. Later toen ik het boekje laten rondslingeren had, bladerde hij erdoor en hij wist zelfs niet meer welke jurken hij samen met mij gekozen had en duidde deze ook niet aan als 'mooie' jurken. Toch ben ik er vrij zeker van hoor ... als hij de jurk in het echt gaat aan zien ... dan vindt hij het echt wel goed ;-)
Groetjes en succes hé, Eef
|
|
Stephanie
7-8-2010
|
11-5-2009 12:02:44
Dank u wel dames, ik voel mij al een stuk beter! Ik ga met mijn mama in januari gaan kijken voor een kleed, en hopelijk vind ik het kleed van mijn dromen :D en als ik straal dan zal mijn ventje me inderdaad wel mooi vinden!
Groetjes, Stephanie
|
|
Véronique
31-7-2009
|
11-5-2009 20:10:35
Hier hetzelfde! Alle mooie kleedjes keurde m'n ventje ook af... Ik had in een boekje van Linea mijn droomkleed gezien (zie site nr. 50). Tot ik het aanhad! Wat viel dat tegen... Dus alles kan! Wat in een boekje mooi lijkt bij dat model, kan erg tegenvallen als je het op je eigen lichaam ziet. Het is dan toch een kleedje van Linea geworden, hoor! Maar dan eentje dat ik zelf nooit gekozen zou hebben uit het boekje. Tot de verkoopster ermee in het hokje kwam en ik het aanhad. Je kan ook zelf combinaties maken door de rok en top van verschillende setjes te wisselen (is bij mij gebeurd).
Groetjes,
Véro
http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
|
|
veronique
13-9-2008
|
12-5-2009 14:53:17
Wees gerust, bij mij hetzelfde hoor: mijn kleedje ziet er heel anders uit als ik het draag, dan als op de foto in de catalogus -dit beaamden mijn ma en zussen die mee waren bij het passen. 't Is omdat de verkoopster er mee aankwam, ik had het er nooit zelf uitgepikt. Voor mijn ventje 't zelfde: die wou eerst 'niet dit, niet dat...' en later kon hij zich niet meer herinneren dat hij zoiets gezegd had!
|
|
Katrien
15-5-2010
|
13-5-2009 15:34:45
Hihi, ik was gisteren even met mijn ventje binnen geweest bij Linx in Hasselt. Niet om te passen maar gewoon eventjes een kijkje nemen. Wel hij zag daar op een paspop een kleedje staan wat hij toch zoooo mooi vond. Toen ik dan even in het rek was gaan kijken vond hij dat zelfde kleed toch wel heel klassiek :). Hij had niet eens door dat het hetzelfde was. Dusja mannen...
|
|
angie
12-12-2009
|
15-5-2009 11:40:38
hallo ik ben angie ik heb hier een splinter nieuw kleed ik heb het gekregen van mijn oma maar ik heb er all 1tje en we hebben dan samen besloten at ik het toch nog mag verkopen maar het geld word dan gebruikt voor mijn erg zieke kindjes ze hebben een gevaarlijke long aan doening ja mag altijd komen kijken want ik vind dat het bruidje moet dragen wat zei mooi vind en niet de bruidegom en mijn kleedje mag je komen passen en het buget dat je hebt mag je het hebben ik ga je mijn tel geven 0477/38/43/19 en mijn mail is super.angie2@hotmail.com ik hoop tot snel
|
|
beynen
12-9-2009
|
15-5-2009 16:10:30
wij zijn samen gaan kiezen... is meestal niet toepasselijk maar het gaat erom dat ik mij die dag goed voel en dat kan pas als mijn vriend het ook super vindt.
Het is toch hetgene geworden dat ik al in gedachten had...
Vindt het amkkelijker om alles samen te doen, dan ben je ook zeker dat alles bij elkaar hoort. Wij zijn reeds 10 jaar samen dus hoeft dat niet echt een geheim te zijn.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|