Terug naar overzicht
Hallo,Ik heb dir ook prijs voor gevraagd in Nederland en ben van het idee afgestapt 150 euro voor een koppel witte duiven vind ik net iets te veel.Maar ik zou zeggen kijk op google en mss vind je wel iets.Gwen
hallo,wij zijn ook nog op zoek naar witte duiven en dat omdat ik het wil.ze hebben mij gezegd dat ik eens moet informeren bij een duivenmelker.die meestal wel een paar mensen.ik denk ook neit dat je aan die mensen heel veel gaat betalen.groetjes Daisy25/09/2009
beste Ariadne,merkwaardig genoeg heb ik over die witte duiven enkel gehoord op websites van ceremoniewagens ! Ik heb er heel veel bezocht in Oost-Vlaanderen en Brabant, dus vermoed ik dat het in één van deze 2 provincies was. www.ceremoniewagens.startpagina.be Maar ik meen me te herinneren dat het méér was dan 150 € ! Het is hoedanook duur...Toch nog veel sukses gewenst in je speurtocht !Groetjes.
hallo,Wij konden witte duiven krijgen via onze ceremoniemeester. het kost ons 25 euro....mss eens vragen aan een ceremoniemeester??succes met de zoektocht!
we hebben gekozen om te werken zonder ceremoniemeester.maar 150 euro vind ik veel hoor, dat geef ik er niet voor... Dan liever ballonnen ofzo
hey,zaterdag getrouwd en het was fantastisch!wij hadden duifjes uit Zele is dus Oost-Vlaanderen.www.wittebruidsduifjes.be het was 40 euro voor een koppeltje met mandjegroetjes en succes met jullie voorbereidingen, het is echt de moeite!
Oink... 150 euro voor enkele stomme duiven??? Is er niemand in de familie of vriendenkring die iemand kent die duiven heeft???Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
bedankt voor de tip Ann. ik heb onmiddellijk een mailtje gestuurd naar die firma ! 40 euro vind ik nog ok van prijs.
Hallo!Ik heb mijn duiven uit st niklaas, kostte me €35 en ze brengen ze naar de kerk.Bij Freddy Vandevoorde uit sint niklaas.Saskia, nog 8.5 weekjes te gaan!
Witte duifjes( type witte reisduiven - Wuyts kunt u bekomen bij Dirk Van de Weghe uit Waarschoot voor de prijs van 22 Eurotel 0475 / 388.194