Nu Online
Momenteel zijn er 461 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelschikking

11-5-2009 13:11:33
hey bruidjes,

ik heb jullie hulp nodig.
Ik ga zo duidelijk mogelijk proberen uitleggen wat we van plan zijn.
Ons huwelijk kadert in het thema reizen (menu's,uitnodigingen, survivalkit als cadeau voor gasten, ...)
nu is het ook zo dat wij vliegtickets + maaltijdvouchers hebben gemaakt voor onze avondgasten.
op de vouchers staat de menu en met de vliegtickets maken we hun plek aan tafel duidelijk.
De mensen krijgen een tafel toegewezen adhv een land maar de plek aan tafel is vrij te kiezen.

Nu ben ik op zoek naar een manier om hen deze vliegtickets te overhandigen.

Wil deze niet opsturen: postzegels + veel mensen zullen deze dan vergeten
mijn verloofde en ik willen deze zelf niet afgeven op de dag zelf: wil zelf genieten van mijn dag.

had eventueel gedacht om een hostess in te schakelen. een vriendin van mij dan..alhoewel ik het jammer vind dat ik ze dan ff inschakel op onze dag.
ze kent natuurlijk heel veel mensen niet... hoe kunnen we dan zorgen dat deze tickets bij de mensen geraken.

we zouden ook graag hebben dat van iedereen die naar onze ceremonie komt er een foto genomen wordt per koppel door een oude kader (met het hoofd erdoor). misschien kan mijn vriendin dan samen met de fotograaf de gasten opwachten.

Dit gebeurt wanneer de receptie voor collega's op zijn einde loopt en wanneer de avondgasten arriveren alvorens de ceremonie begint.
Stefanie mist op die manier niets van het gebeuren.
wat denken jullie of hebben jullie nog andere ideeën.
groetjes ellen

ellen
4-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 478

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik11-5-2009 13:18:16

Hey Ellen,

Wij hebben min of meer hetzelfde concept. Aangezien ik in de reissector werk hebben wij ook voor de dinergasten boarding passen voorzien met de bestemming die duidt op hun tafel. Die boarding passen worden de avond zelf overhandigd door iemand die zal fungeren als hostess (daar moeten we het nog even over hebben wie we daarvoor gaan vragen).
Ook onze gasten zullen gefotografeerd worden maar dan voor een exotische poster die als achtergrond dient (zo heb ik er trouwens nog een hele hoop over, dus als je er ook ééntje of enkele zou willen, laat maar horen).

Groetjes
Cindy
13/06/2009
www.kenencindy.bruiloftsite.nl
travelangelke@yahoo.com

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik11-5-2009 13:57:05

Die hostess is een goed idee. En al zou je iemand van de zaal het laten afgeven, behalve jezelf zou men toch achter de namen moeten vragen, dat is niet zo erg hoor...

Saskia
18-4-2009
 Meld misbruik11-5-2009 14:06:54

Hallo,

Wij hadden filmtickets in plaats van boarding passes, maar het principe was net hetzelfde. We hadden ze in envelopjes gestoken (per genodigde of koppel). Bij ons werd er door de zaal zelf iemand voorzien om ze aan de ingang uit te delen. Misschien kan je eens informeren hoe dat in jullie zaal meestal geregeld wordt?

We hebben ook iedereen met een kader laten fotograferen bij het binnenkomen. We hadden een paar voorbeeldfoto's van ons op een groot blad gekleefd met een uitleg erbij over wat de bedoeling was. Op de receptie heeft mijn getuige nog wat geholpen door uitleg te geven en zo, maar 's avonds niet meer en toen liep het ook vlot omdat de mensen stonden te wachten tot het hun beurt was en dus zagen wat er gebeurde.

Veel plezier met de voorbereidingen!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik11-5-2009 19:58:37

Bij ons deelt ook iemand van de zaal die kaartjes uit.

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...