Terug naar overzicht
Hey Ellen,Wij hebben min of meer hetzelfde concept. Aangezien ik in de reissector werk hebben wij ook voor de dinergasten boarding passen voorzien met de bestemming die duidt op hun tafel. Die boarding passen worden de avond zelf overhandigd door iemand die zal fungeren als hostess (daar moeten we het nog even over hebben wie we daarvoor gaan vragen).Ook onze gasten zullen gefotografeerd worden maar dan voor een exotische poster die als achtergrond dient (zo heb ik er trouwens nog een hele hoop over, dus als je er ook ééntje of enkele zou willen, laat maar horen).GroetjesCindy13/06/2009www.kenencindy.bruiloftsite.nl travelangelke@yahoo.com
Die hostess is een goed idee. En al zou je iemand van de zaal het laten afgeven, behalve jezelf zou men toch achter de namen moeten vragen, dat is niet zo erg hoor...
Hallo,Wij hadden filmtickets in plaats van boarding passes, maar het principe was net hetzelfde. We hadden ze in envelopjes gestoken (per genodigde of koppel). Bij ons werd er door de zaal zelf iemand voorzien om ze aan de ingang uit te delen. Misschien kan je eens informeren hoe dat in jullie zaal meestal geregeld wordt?We hebben ook iedereen met een kader laten fotograferen bij het binnenkomen. We hadden een paar voorbeeldfoto's van ons op een groot blad gekleefd met een uitleg erbij over wat de bedoeling was. Op de receptie heeft mijn getuige nog wat geholpen door uitleg te geven en zo, maar 's avonds niet meer en toen liep het ook vlot omdat de mensen stonden te wachten tot het hun beurt was en dus zagen wat er gebeurde.Veel plezier met de voorbereidingen!
Bij ons deelt ook iemand van de zaal die kaartjes uit.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/