Terug naar overzicht
hey, weet niet wat jij onder kinderen verstaat m aar als het redelijke kleine zijn misschien iets om hun stil te houden... zodat ze bezig zijn. knutsel gerief, iets om te kleuren...gr. ellen
ik had kleurplaten van disney afgedrukt (te vinden op internet) als je dan kleurtjes voorziet dan hebben ze ook een bezigheid aan tafelgroetjes
Misschien met pictogrammen werken ipv woorden? I.p.v. bv frietjes met appelmoes en kip (zeg maar iets) kan je dan prentjes gebruiken, al dan niet prentjes die ze kunnen inkleuren. De voorkant kan idd bv. een kleurplaat zijn van een bruidspaar.Ik zou het dan ook gewoon afdrukken op wit tekenpapier ipv duur papier.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Hey wat versta je inderdaad onder kinderen?Ik zou het niet te ver gaan zoeken.Dat hadden wij ook gedaan door onze menu's "namen" te geven adhv datums.Niemand/of toch weinig die het doorhadden.GrtsMarieke
Hi Sabrina,voor de kleintjes die nog niet kunnen lezen werken wij met afbeeldingen uit de Plopsa krantjes. Als platemate hebben die een Disney kleurblad of een mandala, naar keuze. Kleurpotloden en waskrijtjes op tafel. Maar ook zo'n afwasbaar magneetbord (1 kant magneetjes, 1 kant tekenen).Voor de 8-11 jarigen is het een gewoon menu maar in rebusvorm en voorzien we ook wel behendigheidsspelletjes (knikkertje in labyrint, chinese casse-tête, enz...) om ze mee bezig te houden terwijl ze wachten.Groetjes