Nu Online
Momenteel zijn er 380 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie trouwt nog op 19/06/2009?

11-5-2009 13:54:43
Hallo allemaal,

Gewoon uit nieuwsgierigheid, wie trouwt er nog op 19/06/2009? Het komt nu wel allemaal heel dichtbij :-)

Groetjes,
Katrien
19/06/2009

Katrien
19-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 338

Indra
4-6-2009
 Meld misbruik11-5-2009 14:38:49

Hallo,

Wij trouwen op 4 juni, ons feest is op 20 juni.
Het begint allemaal af te korten hé?
Heb bang dat we iets vergeten.
Groetjes Indra

carolien
1-6-2009
 Meld misbruik11-5-2009 15:06:34

Hey,

wij trouwen op 20/06.

het komt idd wel heel kortbij allemaal. we zijn verloofd sinds februari 2008, en het leek allemaal nog heel ver weg, maar nu is het ineens zo snel gegaan.

op 12/06 trouwen we voor de wet. dus das al over een maandje.

sommige dagen zie ik het soms toch niet meer zitten hoor. goed dat er nog zoiets bestaat als het trouwforum om al onze problemen en frustraties kwijt te raken. ik heb soms het gevoel dat niemand anders behalve de bruidjes die een huwelijk aan het plannen zijn, mijn zenuwen begrijpen; iedereen lijkt er zo gemakkelijk over heen te gaan.

carolien

Claudia
19-6-2009
 Meld misbruik11-5-2009 15:53:39

Hey Katrien !

Wij trouwen ook op 19/6 !!
Spannend hé .. nog 39 dagen, begint echt wel te korten !! We zijn al aan 't aftellen van vorig jaar maart dus het mag nu wel komen. Gisteren hebben we de tafelschikking klaargemaakt, ben blij dat we dat achter de rug hebben. :-)

Waar trouwen jullie?
Wij trouwen in Limburg, Koersel. :-)

Groetjes !

Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik11-5-2009 21:10:18

Echt spannend ja :-) Kijk er echt wel naar uit. Zijn sinds juli 2008 verloofd dus mag nu stilaan wel komen. Met de zenuwen valt het voor het moment ook nog mee, hoop dat het zo blijft hihi..

Wij zijn ook van Limburg, wonen in Genk.

Het zijn de kleine zaakjes die nu nog geregeld moeten worden hé. De to do lijst begint nu goed in te korten :-)

Idd leuk dat er zo'n forum bestaat. Altijd handig om tips te vinden of raad te vragen.

Geniet nog van de voorbereidingen! En maak er een superdag van om nooit meer te vergeten!

Groetjes,
Katrien
19/06/2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...