Nu Online
Momenteel zijn er 471 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nogmaals suite

31-8-2005 14:30:57
hoi iedereen

nog een paar vraagjes. Ik kreeg net van de ambtenaar burgerlijke stand mail waarin ze zegt dat de volgorde van de suite als volgt is:

- bruid+papa
- bruidegom+moeder
- andere ouders
- getuigen
- vervolg suite

en dat allemaal vlak na elkaar. Klopt dit? Mijn schoonmama had dat ook gezegd (naar het schijnt is dat zo omdat het voor de wet is), maar ik heb er zo'n vreemd gevoel bij!!

Verder ben ik nog op zoek naar geschenkjes voor de beide ouders en voor onze getuigen. Voor onze ouders kan ik wel wat bedenken, maar wat geef je doorgaans aan je getuigen?

Staan nu nog op onze planning: kleedje afhalen, proefkapsel, tafelindeling, bloemstukjes maken, auto's wassen (het is trouwens gelukt om een ceremoniewagen te vinden, mijn ouders begrepen dat), gedichtje en speech schrijven, openingsdans inoefenen en afspraak met de dj ... en dat op nog 16 dagen!! (verder, geen sprake van stress hoor :) )

groetjes!
Gaelle

Gaëlle
16-9-2005
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 431

Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik31-8-2005 18:18:00

Gaelle,

Dat is nog allemaal te doen hoor al je taken.
Wij trouwen zaterdag en ik heb een hele zaal zelf in orde te maken. Ben vorige week begonnen en morgen wordt de laatste dag, 's avonds dan schieting. Vrijdag: rust. Zorg maar dat je de laatste dag ook niets meer hebt te doen, ik verlang er naar. Al 2 weken intensief bezig en nu wil rust. Wij zijn ondertussen aanb ons huis aan het werken. Het was een deadline hoor. 't Is van daarnet gedaan, ons nieuw dak. Oef. Wij eten de laatste tijd maar om 22u 's avonds. Geen tijd. Maar dat komt dan vooral omdat we alles zelf moeten doen ivm de zaal. Inkopen voor de koffie, aperitief. Niet te doen.
Allez, saluutjes, moet nu nog naar de notaris en dan nog naar de gemeente. Het stopt hier nooit.

Groetjes
valerie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...