Nu Online
Momenteel zijn er 443 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Geen suite-opstelling

11-5-2009 22:45:11
Zijn er nog die geen suite-opstelling doen? Het is onhandig omdat ik geen schoonvader heb, en omdat mijn 4 schoonzussen geen partner hebben. Ook omdat het een klein feest is.
Maar zijn er nog koppels die geen suite doen?

isabelle
16-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 367

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik11-5-2009 22:46:40

Hallo,

Wij zijn gewoon getrouwd zonder ceremoniemeester,alles héél informeel.
Eerst wij, met de kindjes, achter ons de ouders en de rest die volgde... was wel leuk.
Groetjes
Marieke

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik12-5-2009 0:29:50

Wij hadden ook geen suite, gewoon wij en de rest ;-)

s
1-6-2007
 Meld misbruik12-5-2009 9:40:29

Hier ook geen suite gevormd.
De mensen snapten bij ons zelf wel hoe ze min of meer moesten lopen. Het was een gecontroleerde hoop, zonder dat iemand elkaar voor de voeten liep.

ariadne
5-9-2009
 Meld misbruik12-5-2009 9:41:04

wij doen ook geen suite. ten eerste omdat mijn vader er niet zal bij zijn, en ten tweede omdat we niet de klassieke samengestelde familie hebben en ik er niet aan uit kwam wie met wie.
we hebben het besproken met onze pastoor, en hij vond het een goed idee om geen suite te doen (ookal omdat ik het niet wilde). iedereen zal al in de kerk zitten, wij komen samen binnen met onze bruidskindjes en de pastoor komt ons achteraan de kerk ophalen en begeleid ons naar het altaar.
spannend.........
groetjes
05/09/2009

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik14-5-2009 6:36:12

Hier ook geen suite, het is nogal stijf vind ik en ook wij hebben geen klassiek samengestelde familie.
Doe gewoon wat jou het beste lijkt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...