Terug naar overzicht
Hallo,wij hebben onze uitnodigingen uiteindelijk toch daar besteld. Het gaat er goed vooruit. Ik denk dat het een kleine 3 weken heeft geduurd vooarleer we onze uitnodigingen hadden.
Kay,leuk om te vernemen. Hadden jullie een eigen ontwerp of volgden jullie een model van hen? (eigen ontwerp duurt langer)Wij denken eraan om een voorbeeldkaart van hen te nemen. Maar er zijn 3 proefdrukrondes, dus vraag ik me af hoe lang het dan duurt. Drie weken zou ideaal zijn. Best snel.Verder tevreden van de kwaliteit?
Wij hebben een model van hen genomen. Omdat we de uitnodigingen graag simpel houden ( hebben cr-024 genomen)Wij hadden 2 proefronde's nodig. bij ons ging het wel sneller omdat ik enkel in de voormidag werk en zo meteen op hun e-mails kon reageren. anders zal er misschien wel wat meer tijd overgaan. We zijn zeker tevereden goede kwaliteit echt mooi.
Wij zijn het eerste weekend van mei toch eens langsgegaan bij hen op kantoor om de kwaliteit te bekijken vooraleer we via internet bestelden. De kwaliteit is zeer mooi, ook de foto's zijn in orde én we mogen vrijdag om de uitnodigingen. Best snel dus, zeer mooi en niet duur!
Leuk! Fijn om te weten. Welke papiersoort sprak jullie aan? Satijnglans, mat, metallic, ...?