Terug naar overzicht
Kastelenhof in Stekene
Hey TinekeEr bestaan altijd goedkopere formules in bepaalde zalen hoor (met traiteur inbegrepen), als je hierover info wilt, ik heb er zelf veel bezocht in oost-vlaanderen en kan je er wel een paar doorgevenverder kan je eens navragen in het park van beervelde, daar werken ze vaak met aparte traiteursveel succes!
Eveneens in Feestzaal-Feestcafé-Rent a Pub "Bouchout te Affligem, net over de grens in Brabant, maar zeer makkelijk te bereiken (E40).Leuke locatie met heel interessante voorwaarden (dranken en wijnen ed.)
hey Tineke de zus van mijn verloofde (woont ook in gent) trouwt in augustus in hof ten putte in zegelsem ( das plus min 40 minuutjes rijden van gent) en zij doet dat met een cateraar. ik ben er nog niet geweest, maar al foto's gezien en de zaal is heel mooi, met mooie houten balken aan de plafond !! groetjes griet
Of ge kunt het feest buiten doen ? Dat is zeer goedkoop :-) .
Beste wij hebben een feestzaal te opwijk het notelaarshofkan ook vrij van traitairals u eens een kijkje wenst te nemen kan je naar de website een kijkje nemen www.hetnotelaarshof.be indien interesse kan je mij berijken op 03/289.31.85