TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Laura
11-7-2009
|
12-5-2009 14:15:01
Ok, zal je zeker op de hoogte houden. Ik zal je meteen een mailtje sturen moest ik het vergeten zijn, dat je me altijd kan contacteren!
Groetjes, Laura
|
|
Joke
30-5-2009
|
12-5-2009 15:45:33
Hey Nele en Laura
Ik denk dat mijn kleed ook van dezelfde winkel komt als dat van jullie. Ik trouw op 30 mei en normaal gezien mocht ik vorige week vrijdag mijn kleed gaan afhalen. Had mijn proef make-up laten doen die dag + proefkapsel om het geheel eens te kunnen zien. De verkoopster die ik had was echt niet professioneel en heel klunzig, ze heeft mijn haar al in de war gedaan met het aandoen van mijn kleed.
Toen ik mijn kleed aanhad bleek dat het nog zeker 10cm te lang was + dat ze niets aan de lengte van de onderrok hadden gedaan, die was dus veel te lang. Ook had ik gevraagd om ergens een stuk voile tussenuit te doen, hadden ze dus ook vergeten. Dan heeft mijn getuige vooraan ook nog een kleine scheur ontdekt.En dan reageert de verkoopster zo met een droge ah ja... De hoofdnaaister is er dan bijgekomen en zij was wel heel capabel vond ik, zij heeft dan alles nog eens goed afgespeld en heeft beloofd om alles te maken zoals gevraagd.
Bij het uitdoen van mijn kleed bleek de rits niet meer te werken, de naaister komt erbij en wat blijkt, de verkoopster had ze volledig geforceerd bij het aandoen van het kleed, dus ook een nieuwe rits is nu nodig.
Ik was echt wel teleurgesteld.
Ik mag mijn kleed nu gaan afhalen op 22 mei en hoop dat het echt in orde gaat zijn.
Zal het hier in elk geval laten weten op het forum.
Groetjes Joke 30/05/2009
|
|
nele
8-8-2009
|
12-5-2009 15:59:33
Thx om te laten weten Joke. Ik heb alvast naar de winkel gebeld om mijn afhaalafspraak te verzetten want 8 dagen tevoren goed wetende dat ze nog moeten retoucheren? Dat klopt toch niet eh. Ineens kon dat dan wel een maand tevoren. Ik ga pas blij zijn als ik mijn kleed mee naar buiten kan pakken en die naaisters en verkoopsters daar niet meer moet zien. Een vriendin van mij had me nog gewaarschuwd dat ze bij haar ook voortdurend retouches vergaten en ze 2 dagen voor de trouw uiteindelijk haar kleed mee kon nemen. Maar ik dacht dat dat wel een alleenstaand geval zou geweest zijn. Toch erg eh wetende dat je daar duizende euro's uitgeeft! We houden elkaar alvast op de hoogte hier waarvoor heel hard bedankt!
groetjes, Nele
|
|
Heidi
22-5-2010
|
13-5-2009 17:29:51
hoi allemaal! Na al deze reacties te lezen hoop ik dat bij jullie alles toch goed komt! Wat een winkel... pfff.. Soms profiteren mensen toch zo hard van zenuwachtige bruidjes..
Alvast heel veel succes gewenst! PS: misschien kunnen jullie de naam van de winkel ergens posten, zodat andere toekomstige bruidjes daar ook niet zoveel last hebben..
|
|
nele
8-8-2009
|
13-5-2009 17:40:29
Hey Heide, Het zal afwachten zijn, maar zodra ik mijn kleedje ben gaan afhalen zal ik een berichtje op het forum zetten met de naam van de winkel. Ik vind dat nu nog een beetje te riskant, snap je. Maar dat komt er zeker van. groetjes, Nele 08-08-09
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|