Terug naar overzicht
Hallo,Wij denken aan Bongo bon is altijd wel leuk om te krijgen!Gwen(14/05/2010)
Wij hebben gekozen voor een fotokader (in een winkel van doopsuiker) volledig in glas, met onze namen bovenaan en onze huwelijksdatum onderaan, en mooi in het midden gaan we een foto stoppen van ons gezinnetje die een paar weken geleden op het huwelijksfeest van mijn moeder getrokken is en na ons huwelijk gaan we ze dan een foto uit onze fotoreportage geven om er in te stoppen.Groetjes,Sylvia20 juni 2009
Wij hebben hun fles lievelingsdrank gekocht (resp. Baileys en fles rode wijn) en laten het etiket eraf halen en er een nieuw etiket met 'bedankt!' en onze foto en datum erop. Zo hebben ze er nog iets aan ;-)Valerie04/07/09
Wij geven hen een dagje kado. We oganiseren een volledige dag voor onze getuigen en hun partners. En 's avonds gezellig BBQ bij ons thuis.
Al bedankt voor de tips, ik zal ze eens voorleggen aan mijn partner, die bongo-bon lijkt mij het beste want beide getuigen gaan graag een weekendje weg...nu dat ik er aan denk, zo een bon van vlaanderen vakantieland, zou dat nog bestaan?