Terug naar overzicht
Hoi,Nog niet eens over nagedacht...Misschien koffiekoeken en wat pistolets of zo ...En uiteraard een glaasje champagne !
HalloWIj voorzien mini belegde broodjes + koffiekoeken. En natuurlijk koffie, fruitsap en champagne :-)Groetjes Joke30/05/2009
Vergeten: zijn mini-koffiekoekjes :-)
Wij voorzien hetzelfde als Joke ongeveer.Alles in mini vorm en uiteraard een glaasje champagne, koffie, thee, fruitsap,..GrtzAns
Hey Cindy,Wij voorzien een glaasje champagne en zo een grote uitgeholde broden opgevuld met kleine belegde broodjes.En voor helemaal 's ochtends ga ik mijn mama vragen om zo een koffiekoekjes te bakken uit een rolletje...danerol ofzo. ZALIG LEKKER! Ik heb nu eenmaal 's ochtends mijn portie chocolade nodig :)groetjes,Nele08-08-09
Hoi meid,wij hadden champagne, koffie en fruitsap als drank, en dan mini-koffiekoeken en mini-broodjes met allerlei soorten beleg.Liefs!Liese
Dank u wel voor de reacties iedereen!Kheb het er net met ons mama over gehad en we gaan ook gaan voor mini-sandwiches en mini-koffiekoejes (stom genoeg hadden we daar nog niet aan gedacht)!Bedankt voor de hulp! Weeral iets van m'n lijstje :)xxxCindy13/06/2009
Hey Cindy,iets totaal anders...ik ben es gaan zien op je site, tof! En was nieuwsgierig naar je planning, wij trouwen de 20ste en het begint nu wel te naderen he:-)Ik zag staan dat je een verrassing hebt voor je gasten aan de kerk, mag ik weten wat dit wordt? Of liever niet? Ben nogal nieuwsgierig, hihigroetjes, sofietje20-06-09
Hey Sofie,Ja, het begint echt te korten nu hé...:)Nu zijn we de laatste dingen in orde aant brengen, maar das toch ook nog veel werk hoor.Aan de Kerk voorzien wij een ijskar en een cavabar :)xxxCindy
Het is toch niet de bedoeling dat je de suite 's morgens ook nog eens eten geeft! Ontbijten doet iedereen gewoon thuis (voor het aankleden!). Je geeft gewoon een glaasje cava of zo. Als de suite moet wachten tussen kerk en receptie/avondfeest en je geeft ze dan een broodje, dan is dat normaal, maar toch niet voor de kerk.
Minikoffiekoekjes van de aldi, superrrrrrrrrrrrrrlekkerrrrrrrrrrr