TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tami
26-6-2010
|
12-5-2009 18:19:35
Hallo Mieke,
Niet eenvoudig maar ik zou het zo formuleren:
Mevrouw Jet Janssens, weduwe van wijlen de heer Daan De Ridder en wijlen de heer Mark Maes, levensgezel van mevrouw Jet Janssens
zo hoef je geen kruisjes achter de naam van de overledenen te zetten.
Groetjes.
|
|
Sara
12-9-2009
|
12-5-2009 21:10:55
Wij zetten gewoon .... en hun ouders nodigen u uit. Mijn mama is ook overledenen ik wil absoluut geen kruisjes zetten, vind het persoonlijk te confronterend en niet echt mooi staan p een uitnodiging. Maar ik heb er ook al mee gezeten hoor, tis niet gemakkelijk...
veel succes!
|
|
inge
27-6-2009
|
13-5-2009 15:50:20
Ik zou het formuleren zoals Sara zegt, anders gaat het precies over een overlijdensbericht. Nog veel sterkte ..
|
|
Mieke
|
13-5-2009 15:56:02
Mja, er gewoon 'onze ouder' opzetten is niet echt een optie. Zijn ouders zijn al 20 jaar gescheiden, en er komen redelijk wat collega's en zakenrelaties van zijn moeder en stiefvader op de receptie. Als die de namen dan niet kunnen zien, gaan die mss zelfs niet weten wie wij zijn. Ik vind tami haar suggestie wel goed, maar ik zoek alleen een manier om het korter te formuleren.
|
|
Heidi
10-7-2010
|
13-5-2009 19:13:49
Beste,
Een ander vraagje: mijn papa is ook reeds 10 jaar overleden. Nu weet ik niet goed, hoe ik de suite moet regelen. Mijn mama is altijd alleen gebleven, maar ik kan haar toch moeilijk alleen laten lopen.
Suggesties? Heidi
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|