Terug naar overzicht
wij hebben er onze bruidsberen gekocht, met datum en namen op geborduurd. Was heel mooi...wat wij wel aan de hand hadden: we hadden niet op voorhand gezegd dat we de beren wilden hebben om foto's te maken voor de uitnodiging. Dus na een paar weken gebeld, en zeiden ze 'er is nog tijd genoeg voor de trouw' maar toen ik het uitlegde hebben ze niet moeilijk gedaan.De kaarsen vond ik ook heeel mooi daar, alsook een paar kado's die je aan getuigen en ouders kan geven.Voor de rest vond ik er niet zoveel keuze in...GroetjesHeidi13/09/2008
Hey Ans,Wij hadden ons huwelijkskaars ook van daar gehaald. Alles verliep goed behalve de belettering. We hadden op de kaars onze namen op laten maken. Deze letters waren slecht vastgemaakt en waren de dag voor de trouw allemaal eraf gedonderd. De kaars zelf was wel goed. De onze was een pak goedkoper via ceremonie wuyts, maar we konden deze daar niet meer bestellen wegen te laat.GroetjesImke
Hey Ans,Ik denk dat de mindere service en reacties vooral over de kledij en wagens enzo ging, maar voor gadgets zoals huwelijkskaars en gastenboek vind ik het daar ook niet slecht.Ons gastenboek en onze huwelijkskaars komen van daar en is allemaal vlotjes verlopen.Dus don't worry, ga gerust eens kijken en ervaar of ze je vriendelijk behandelen, indien niet kan je nog buitenwandelen, indien wel, kan je met een gerust hart je bestelling doen.GroetjesCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl 13/06/2009
Wij hebben onze huwelijkskaars daar gekocht. Van de service geen klachten. Maar al onze letters op onze kaars zijn er de dag na de trouw allemaal afgevallen, jammer.Groetjes Evelien
Oei, wij gaan dit weekend onze bestelde kaars ophalen daar. Als die letters er zouden afvallen zou ik nog geneigd zijn om mijn geld terug te vragen. 1 euro voor een letter is toch niet goedkoop.