Terug naar overzicht
Dag Lindsy,Ik heb juweeltjes van Swarovski. Ze hebben ook heel veel keuze in oorbellen. Ook leuk is dat je de juweeltjes van Swarovski later zeker nog gaat kunnen aandoen.Nog veel succes met de voorbereidingen!Groetjes,Katrien19/06/2009
Ik heb er van het merk nona, zijn ook vrij lang. Ze zijn zilver.Je moet dat merk maar eens googelen.Groetjes Anne30/5/09
Echt een super mooi kleed! Ik heb ook een ian stuart kleed, draag ook geen ketting maar een roos in de nek zelf gemaakt. Ik zal ook hetzelfde bruidsboeket nemen als de dame die jou kleed draagt, maar wel iets kleiner. Goede keuze van jou!
swarovski..Ik heb mijn juweeltjes bij Twice as nice gekocht.. En ze zijn bling bling :) alleen niet zo groot..GroetjesEllen23 mei 2009
Hoi,in Leuven en Aarschot heb je een winkel van Helga Verlinden. Ik wil zelf wel parels, maar het aanbod is erg groot. Heb er van het weekend parelhangertjes van 24.95 euro gezien, wat ik toch geen overdreven prijs vind voor trouwjuwelen.Succes met de zoektocht!
Ik heb de mijne bij Veritas gekocht.Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/