Terug naar overzicht
Ik ben reeds vooraf buitengegooid door mijn schoonvader. Ik kon volgens hem zijn dochter meer bieden dan hij kon. Hij was maar een domme arbeider en ik een kaderlid...daar kon hij niet mee leven. Zij moest kiezen tussen hem en mij...nu gaan wij trouwen op 8/4/2006. Ik hoop dat we na de trouw nog eens als grote mensen aan een tafel kunnen zitten. Ik wil haar man zijn maar ze heeft ook haar vader nodig.Was het leven maar simpeler hé.Dimi8/4/2006
Inderdaad Dimitri, was het leven maar simpeler, maar ons geluk moeten we zelf maken! Ik wens jullie een schitterende dag volgend jaar!
dat weet ik hoor. En soms zit geluk ik kleine,simpelen zaken ;-)Laat jullie geluk door niets of niemand vergallen !!!Succes als getrouwd koppelDimi
Hoi Katleen,Ik leef met je mee meisje. Mijn toekomstige schoonmoeder is al meer dan 8 jaar een bitch eerste klasse. Binnenkort trouwen we, en ik hou ook mijn hartje vast...maar: trek het je niet aan meisje. Ze is het waard.Op een dag zal ze beseffen dat ze oud en alleen zal achterblijven en zal ze misschien inzien wat ze verkeerd heeft gedaan. Magere troost, maar ik zie het zie.Je moet niet verder met je schoonmoeder maar met je kersvers ventje!Sterkte;Groetjes,Sophie
Sorry, ben gemist: ze is het NIET waard
Hey Kathleen,heel erg, wat je hier vertelt. Ik weet natuurlijk niet wat ze jullie precies verwijt, maar het feit dat ze te laat komt op jullie huwelijk, getuigt ook niet van veel interesse hé. En wat dacht ze? Dat jullie op haar zouden staan wachten?Ik hoop dat jullie een manier vinden om hiermee om te gaan en jullie geluk niet laten verknallen!Veel sterkte,Lieve