Nu Online
Momenteel zijn er 344 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie wel en niet vragen op de vrijgezellenavond?

13-5-2009 10:52:54
Hallo,

ik heb onlangs aan mijn zus en een vriendin de lijst met de namen voor de vrijgezellenavond doorgespeeld, dus ze zijn er volop mee bezig ;-)
Nu vroeg ik me af wie jullie zoals allemaal uitnodigen die avond? Ik vraag bv vriendinnen en heel goede collega's (als je die elke dag ziet en er heel goed mee opschiet zijn dat voor mij ook een soort vriendinnen), maar ik heb bv. een persoon waarvan ik niet goed weet of ik haar moet vragen of niet. Het is de vriendin van een goede vriend van mij, maar elke keer dat we met die vriend afspreken komt hij zonder haar. Ze zijn nu 2.5 jaar samen, en heb haar in totaal 3 keer gezien ofzo. Het is wel een vriendelijk meisje, maar ik ken haar eigenlijk totaal niet. Wat zouden jullie hiermee doen?

Alvast bedankt!

Mieke

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1116

nathalie
18-7-2009
 Meld misbruik13-5-2009 11:06:22

hallo

ik nodig enkel mensen uit met wie ik een band heb dus niet omdat ze de vriendin zijn van...

nathalie

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik13-5-2009 11:13:31

hey,

Ik heb net hetzelfde!!Wij hebben een goede vriend en diej is met een meisje samen (ondertussen al 2 kindjes), maar heb ze bijna niet gezien in die 4 jaar tijd!!Ze gedraagt zich ook afstandelijk tegenover mijn andere vriendinnen, behalve dan tegenover mij...elke keer zien wij haar vriend met of zonder kindjes, maar ze is er nooit bij, of ze is moe of er is maar 1 kindje bij en het ander slaapt...;alé het is altijd iets...awel ik had er niet bij stilgestaan om die te vragen, het is eigenlijk met dat hare vriend wel is gevraagd voor mijne vriend zijn vrijgezelle dat ik haar eigenlijk " vergeten" was!Maar zou ze toch niet vragen, want zo een goede band heb ik er ook niet mee zene!

groetjes,

Debby

tami
26-6-2010
 Meld misbruik13-5-2009 11:27:04

Hi Mieke,

als jij dat meisje er graag bij wil -om welke reden dan ook- vraag ze dan gewoon.
En anders niet.
Als je iemand echt bij een activiteit wil betrekken, maakt het dan zoveel uit of je ze vaak ziet of niet ?
Groetjes.

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik13-5-2009 12:31:06

Ik heb ook enkel mensen opgegeven waar ik zelf een band mee heb en 2 extra's, omdat dat echt hartsvrienden van mijn verloofde zijn, daar de vriendinnen van, maar voor de rest niet hoor. Heb er ook lang mee geworsteld :-) Maar uiteindelijk neemt ge toch de juiste beslissing!
Ik ben vorig jaar niet gevraagd voor de vriendin van een vriend van mijn verloofde. Eerst vond ik dat raar, maar achteraf had ik er geen enkel probleem mee, omdat ik ze toch niet zo goed kende. Mss is dit natuurlijk wel een kans tot vriendschap, is te zien hoe jij het ziet hé.

Valerie
04/07/09

Lien
1-8-2009
 Meld misbruik13-5-2009 17:06:12

Ik heb het probleem met een bende vrienden van mijn ventje: ik vraag de meeste hun vrouw/vriendin omdat ik er een goeie band mee heb. Twee zou ik niet vragen, maarja, da's ook zo jammer... dus heb ik ze toch op 't lijstje gezet. Tja, ik heb er gewoon geen band mee, ik kom er wel mee overeen hé. En zo kom ik aan een lijstje van 19... Is misschien wat veel, maar daar trekken de 'organisatoren' hun plan mee! ;-)

Groetjes

Lien
01/08/2009

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik13-5-2009 22:12:30

Dit is misschien de moment om haar beter te leren kennen. Met vragen doe je niks verkeert, ze kan ook altijd weigeren hé.

groetjes, Carolina

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik14-5-2009 6:14:47

Ik vraag enkel vriendinnen en collega's waar ik een goeie band mee heb, ik vraag geen vriendinnen van vrienden van mijn partner, tenzij ik ze goed ken uiteraard.
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...