Terug naar overzicht
Ik vond het nogal duur. Die van ons kwam van Laetus in Kalken, je moet ze wel zelf gaan ophalen,met stolp bij 35 euro.
Hey KarenWij hebben onze kaarsen ook bij de kaarsengieterij besteld. Ze zijn wel nog niet aangekomen, heb ze nog maar net besteld en betaald. Maar ik denk wel dat ze een zeer goede service leveren en mooie kaarsen maken.Zo als ik de kaarsen ontvangen heb zal ik je iets laten weten. Groetjes Romina (07-08-09)
hallo,wij hebben die van ons ook daar besteld en zelf gaan afhalen.wij zijn wel tevreden.omdat ze een beetje duur waren hebben wij voor een kaars gekozen met theelichtjes.mijn schoonzus heeft haar kaars ook daar besteld en via de post laten leveren.ze waren ook heel tevreden , was heel goed ingepakt en in perfecte staat geleverd.groetjes Daisy25/09/2009
Hallo,ik denk dat wij van al ons huwelijksplannen, één van de fijnste ervaringen hadden met de kaarsengieterij.Wij zijn tot daar geweest.... de hulp was geweldig en sorry voor handgemaakte kaarsen, handgeschilderd vond ik die echt niet duur.Bij de meeste worden de namen erop gezet met klevertjes. na één zomer vallen de plakkertjes er al af.Wij betaalden 50 € voor de kaars van ons dromen!Absolute aanrader!
Hallo,Ik heb ook alleen maar 'Lof' voor de kaarsgieterij. Alleen had een dure goesting en onze kaars was 80euro. Maar hij is prachtig. Het is ook met theelichtjes zodat we er nog lang genot van kunnen hebben...
Als ze met de post geleverd wordt, heeft iemand een idee hoelang dat duurt? Wij hebben ze ook niet zo lang geleden besteld en betaald. Ik ben benieuwd hoe ze er zal uitzien.