Terug naar overzicht
hey, hier alvast al eentje. bij ons komt het ook stilletjes aan dichterbij. 4 juli: wet te assenede, en ceremonie in ertvelde.groetjes ellen
Geen Ellentje, maar wel een Eef :) Begint wel met dezelfde letter. En ik trouw op dezelfde dag als jij (27 juni 2009). Waar trouw jij ergens? Groetjes...Veel succes
hihi leuke vraag! Hier ook een Ellentje ;)Ik trouw al binnen 10 dagen : 23 mei..GroetjesEllen
Dag Eef, Ik trouw in Destelbergen, een gemeente dicht bij Gent. Voor alle Ellentjes en Eefjes veel succes op jullie trouwdag! Het komt allemaal wel heel dichtbij nu! Vele groetjes Ellen 27 juni 2009
Hier nog een Ellentje ;)Wij trouwen ook binnenkort: 11 juli.Trouw voor de wet hebben we al achter de rug (14 feb). Trouw voor de kerk de 11de juli om 14u in de Sint-Niklaaskerk van Rekkem. Feest gaat door in Salons Cortina te Wevelgem. Allemaal lekker dicht in de buurt... Fijn zo!Veel plezier nog allemaal!Ellen
hoi,Nog maar een Ellen erbij. We zijn nog maar pas begonnen met de voorbereidingen. Nog een jaartje te gaan. 22 mei 2010 trouwen we! (dat blijft toch leuk om te zeggen é :-) )