Terug naar overzicht
Hallo Wim,Waar in Limburg?Groetjes,Tiziana
Hoi,maakt niet écht uit. Regio Hasselt-Lummen of Lommel? Elk idee is welkom hoor, wij zijn flexibel!
Hey,Ik ben van Maasmechelen en wij nemen een feestzaal in Genk -> Kolderbos. Het is nog niet zolang geleden gerenauveerd, het heeft een aparte ruimte voor het buffet met een achterdeur zodat de traiteur niet door de feestzaal moet. Er is een voetbalplein en een basketbalplein, een redelijk grote parking en wat afgelegen (ideaal als er veel kinderen op de trouwfeest aanwezig zijn, moest zo een klein toch naar buiten ontsnappen dan kan het niet omver gereden worden want daar kunnen geen vreemde auto's langs rijden.Ik moet hier rekening mee houden want onze naaste familie en vrienden hebben allemaal kleine kinderen).Als je geinteresseerd ben ik de prijs dan laat je het maar weten, ik heb al die info thuis liggen.GroetjesTiziana
Hoi Tiziana,Wij zouden graag meer informatie hierover hebben. Heb jij het adres en het nummer van een contactpersoon?Alvast bedankt!Groetjes
Hallo Wim,Sorry voor mijn late reactie maar ik vergat constant de gegevens mee te nemen naar het werk.Ik heb er gisterenavond aan gedacht en hier zijn ze:De Kastert KolderbosKasterstraat 513600 GenkTel : 089/35.00.28Prijs is 250Euro inclusief keuken en je hoeft NIET te poetsenFeesturen zijn van 10u tem 4u s'morgensIk hoop dat je het een gezellige zaal vind.Wanneer is je grote dag?Groetjes.Tiziana