Terug naar overzicht
Hey naamgenootje,waarom een frietkot???Ik vind dit absoluut niks voor ene trouw! Sorry, maar gewoon broodjes of koud buffet is veel feestelijker dan dat.Ik ken iemand die dit had gedaan en men sprak er schande over...Ik weet iedereen doet wat hij wil maar ik geef je maar de raad...Groetjes
Hey,ik vind dit wel een leuk idee! We hebben er zelf ook wat over getwijfeld. Helemaal niets om schande over te spreken naar mijn mening dus!Maar praktisch gezien vind ik het moeilijk om te regelen.. Om welk uur laat je die dan komen? Voor hoeveel mensen voorzie je dat dan? Gaat elke zaal daarmee akkoord?Groetjes, Evi
Hallo Heidi, Wij zijn zelf ook van plan om een frietkot te laten komen met onze trouw en hebben via via een prijsofferte gekregen van 'T SNACKSKE, zij kunnen zowel frituur & hot-dog wagens verzorgen. Op www.tsnackske.be kan je een persoonlijke offerte aanvragen. Ik vond de prijzen die wij al hebben gezien echt heel goed meevallen en naar het schijnt super service.Ons leek het wel leuk om eens iets anders te doen dan alle anderen en wie lust er nu geen frietjes he! Ik hoop dat je hiermee iets bent ;-)Groetjes Yentl
Hey Heidi,Ook wij laten een frietkot komen. Via www.frietwagens.be . De formule is friet en snacks a volonté en ik geloof dat er keuze is uit een zestal snacks.Feestelijk of niet, ik vind het wel origineel en iedereen lust het! :-) Buffet is al zo vaak gedaan en broodjes vind ik eerlijk gezegd ook minder origineel dan een frietkot. Dat zou ik nooit kiezen!Wij zorgen wel voor een tafel met groentjes. Tomaatjes, sla, worteltjes,uiringen, komkommer en mais. Ons avondfeest begint om 17 uur en het frietkot start met bakken om 18u. Hij bakt 2 uur door. Ik heb aan iedereen gevraagd om te bevestigen een maand op voorhand, en dan ga ik het zo doorgeven aan die van de frietwagens. Ik heb dat wel al een tijd geleden vast gelegd, en gezegd dat het rond de 120 personen zou draaien. Het juiste aantal moet ik pas een week op voorhand doorbellen. Groetjes
Ik vind het absoluut niks en besef heel goed als de frietkraam er is dat al je volk naar buiten gaat en dat de mensen blijven buiten hangen. met als gevolg dat je feest verder buiten doorgaat en dat je 2 gescheiden groepen hebt. Als je dit doet als de DJ begonnen is met draaien krijg je geen mens meer op de vloer. Wat heeft iedereen toch met frieten, naar de frituur gaan kan je toch elke dag.
Oei jammer dat er zoveel mensen hierin niet het gezellige zien.De reden dat wij dit willen doen is omdat we beide zelf heel veel van frieten houden. :)Eerst gaan we met de familie ergens eten en nadien komen de collega's, vrienden, verre familie,... naar ons dansfeest.In onze zaal is er een grote poort voor levering van allerlei dingen, daarin willen wij het frietkraam laten staan. Zodat niemand naar buiten hoeft voor een frietje.(het frietkraam zou van 22u tot 1 u komen)Is dit dan nog steeds een schande?Alvast bedankt aan de andere om mee te delen waar jullie hebben gereserveerd.Ik heb al offertes aangevraagd gehad van www.baveco.be en van paris royal (maar deze laatste zijn allesbehalve vriendelijk in het offerte mededelen)
2 jaar terug zijn wij naar een trouwfeest geweest die ook een frietkot hadden. Onlangs zijn we ook gaan helpen op een feesje van iemand die 60 jaar werd. Die hadden ook een frietkot. Zelf zou ik het voor een trouwfeest nooit doen maar voor een ander feestje vond ik dit wel geschikt. Bij het feest van de 60 jarige hadden ze ook nog een biscuit voor 's avonds. Dit zorgde wel voor een extraatje meer. Als je een frietkraam neemt zou ik zeker en vast zorgen voor een dessertenbuffet of eventueel nog een ijswagen ofzo. Dan krijg je meer een gevoel van verschillende gangen, meer feest. Ik heb misschien nog een alternatief; een reuzepan. http://www.stappaertsjos.be/ groetjes, Carolina
Dag Heidi,ik vindt dit een superleuk idee!!!!!wij dachten dit ook trouwens te doen!!!Tenslotte is het jou feest en als jij frietjes wilt dan neem je toch gewoon frietjes. Laat ze u zeker smaken :)Niet ieder trouwfeest moet toch grand chi chi en kaka zijn ( niet slecht bedoeld) wat ten slotte stukken van mensen kost waar jij eigenlijk niets van hebt.groetjes Marissa
In combinatie met je dansfeest vind ik het een heel leuk idee!Ga er gewoon voor, meid! Als dit is wat jullie willen, zeker doen! Er zal zeker ambiance zijn en gedanst worden als niemand naar buiten hoeft! En t zal een verrassing zijn voor later op de avond!Go for it!Nele
Hey Heidi,je moet idd doen wat je zelf wilt. Ik zei dat maar omdat ik de praat niet graag hoorde van een ander koppel...Ik hou absoluut niet van chichi en chacha maar ik ben erg grote voorstander van gezonde en voedzame voeding...Bij zo'n frietgedoe ben ik bang dat er gasten zijn die -in combinatie met het drinken- veel naar de wc zullen gaan en weinig gaan dansen. Ge eet zowiezo toch meer dan in de frituur enzo.Sorry hoor maar ik vind dat vettig gedoe geen voedingswaarde hebben en ongezellig en niets feestelijks aan en slecht voor de darmen.We waren eens op een feest met een warm feestelijk bufffet (duur) en er stonden ook frietjes met bickyburgers, de meeste gasten stormden af op de frieten en de bickys en dat lekkere warm buffet lieten de meesten staan want ze hadden genoeg.Geloof me het waren net een bende 'varkens'. Ik vond dat ronduit schandalig-) Ieder heeft zijn levenswijze hé.Ik wil je in ieder geval niet afkraken ofzo.Veel geluk en ik hoop dat het een succes wordt.
Heeft iemand al een idee hoe je dit praktisch aanpakt? Eerst iedereen laten aanschuiven en dan daarna een dessertbuffet en dan een dansfeest? Of hoe zien jullie het?