TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
vanessa
20-6-2008
|
13-5-2009 18:20:07
ik heb zelf mijn make-up verzorgd, ik zou me schminken zoals je gewend ben. ik had het ook eerst laten doen, en het was lijk ik niet, vlug eraf gedaan en zelf gedaan en ik voelde mij veel beter.
|
|
s
1-6-2007
|
13-5-2009 18:31:01
Ik heb het ook zelf gedaan. Ongeveer zelfde redenen als Vanessa geeft.
Waar je op moet letten? Dat je vooraf al goed weet wat je wil doen en welke kleuren je wil gebruiken. Niet plots op je huwelijksdag toch een rozere oogschaduw proberen... Daar word je enkel zeneuwachtig van. En vooraf een aantal keer oefenen.
|
|
Sabrina
7-8-2009
|
13-5-2009 19:37:45
Hoi Veerle!
Ik was eerst aan het overwegen om een visagiste in te schakelen. Maar mijn vriend zegt me zo vaak dat ik mezelf heel mooi kan opmaken... Dat gaf uiteindelijk de doorslag om toch zelf aan de slag te gaan!
Ik denk dat de beste raad is: probeer eens een bepaalde make-up uit (bijv. heel naturel) op de dag dat je je bruidsjurk mag gaan passen. Of ev. op het moment dat je een proefkapsel laat doen.
Veel succes ermee!!
Grtjs, Sabrina 07-08-2009
|
|
Evy
4-7-2009
|
13-5-2009 20:43:19
Hallo Veerle,
Ik ben maak mezelf ook al jaren graag op dus ik zag ook niet in waarom ik een visagiste zou nodig hebben. Omdat ik wel eens wat anders wou en graag bijleer ben ik wel eens langs M.A.C. in Antwerpen geweest. Ze geven daar sowieso altijd veel advies (als je bijvoorbeeld voor oogschaduw gaat, testen ze het volledig bij jou uit) en je kan je daar voor 60 euro eens volledig laten opmaken, maar dat geld gaat dan wel van de producten die je koopt af. Het is niet supergoedkoop (maar ook weer niet zo duur als andere merken uit een parfumerie), maar ik vind het super (en ik heb een heel gevoelige huid). Ik vind het ook leuk dat ik alle producten nu gewoon heb en nog heel lang kan doorgebruiken, ik was ook bang dat ik er bij een visagiste helemaal niet zou uitzien zoals ik zelf zou willen. Nu gewoon hopen dat op mijn trouwdag mijn handen niet te hard bibberen haha. Grtz en veel succes, Evy
|
|
Nina
16-8-2008
|
13-5-2009 21:09:13
Ik heb hetzelfde gedaan als Evy: afspraak gemaakt bij M.A.C. in Antwerpen om mij te laten opmaken. Zag er echt schitterend uit! Daar heb ik dan producten gekocht, en ik heb mijzelf opgemaakt.
M.A.C. is niet goedkoop, maar één ding wil ik je zeker aanraden: strobe liquid. Als je dat onder je foundation gebruikt (of alleen als je geen foundation gebruikt) krijg je een prachtig effect: je huid straalt echt, je hebt dan een mooie 'glow'.
Uiteindelijk was ik meer dan 60 euro kwijt bij M.A.C., maar ik heb er bijna een jaar later nog veel plezier van.
Zorg dat je op voorhand een paar keer je bruidsmake-up oefent en dan gaat het de dag zelf vanzelf! En dan heb je even een rustig momentje, in plaats van een wildvreemde die aan je gezicht zit te frunniken.
:-)
Groetjes,
Nina
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|