Nu Online
Momenteel zijn er 417 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

attentie voor helpers

13-5-2009 18:32:32
Hallo iedereen,

Wij geven een trouwfeest in de vorm van een tuinfeest, eerst receptie en dan een soort vat. Een aantal vrienden en familieleden komen helpen, achter den toog staan, afwas, versiering enz..
Ze doen het vrijwillig en met plezier, maar we zouden ze toch graag een attentie geven. Iemand een ideetje?
Alvast bedankt.

Groetjes

jessica

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 394

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik13-5-2009 18:59:51

Wij hadden ook zo helpers
We hebben de helpers wel in 2 delen opgesplitst: de tooghelpers, en de rest (die uiteindelijk veel meer geholpen hebben)
We wilden iedereen hetzelfde geven, dus hebben we de tooghelpers (allemaal jonge mensen) elk 2 filmtickets gegeven.
De anderen hebben van ons een bongobon voor een ontbijt in stijl gekregen.
nog ideetjes: ontbijt aan huis
een bloemetje
een leuk kaartje
...

Dan hebben we ook nog iedereen van de helpers die er was tijdens onze viering (vooral familie en vrienden) badzout in de vorm van een bloemetje gegeven.

Alleszins: gun ze iets kleins, want goede helpers zijn goud waard...

Groetjes
Heidi
13/09/2008

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik14-5-2009 11:49:32

Hallo,

ik zou ook gaan voor een Bongo bon, is altijd wel leuk om te krijgen.

Gwen

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-5-2009 19:09:40

Hoeveel helpers heb je? Anders kan jij hen na je feest eens in de watten leggen, hé... Bv. door een bbq voor hen te geven of zo?

Groetjes,

Véro

http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/

isabelle
16-9-2009
 Meld misbruik15-5-2009 17:37:14

Cadeaubox.be heeft vaak een betere reputatie dan bongo (veel mensen klagen, helaas, over bongo)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...