Terug naar overzicht
Van welke regio ben je?
toevallig in de barrier in Houthalen?
Ik ben van OOst-Vlaanderen, moet regio Gent, Wetteren, Aalst of zo zijn...
Waarom bloemstukken? Bij ons komen er aleen maar glazen vierkantje vaasjes met wat groen en een witte roos in. Op de ere tafel niet iets meer. Als je een action shop in de buurt hebt, daar vind je goedkope vazen. Ook kan je bloempotjes nemen met een plantje in. Langs een tuincentrum gaan? groetjes, Carolina
Of mooie kandelaars? (maar wat doe je erna dan weer mee... Net als met die vazen...) Misschien dan toch plantjes die je erna in je tuin kan planten? Als je bv. een potje trosroosjes neemt, heb je er voor zowat eeuwig plezier van! Ik heb 5 jaar geleden van een oud-leerling een potje roosjes gekregen, ik heb die in de tuin geplant en elke keer ik nu langs die roosjes passeer, moet ik toch nog even denken aan hem. Misschien is dit wel leuk??Groetjes,Vérohttp://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/
Hi Sofie,in Melle is er een grote bloemenzaak, die op de grote baan naar Gent gelegen moet zijn. Die schijnt heel redelijk te zijn van prijs.Kan me wel eens bevragen voor het adres en dan laat ik het hier achter, oké ?Groetjes
Beste Sofie,hier ben ik weer. De bloemisterij heet Ivan Poelman en ligt in de Zwaantjesstraat te Melle. 25 jaar ervaring. En niet duur. De moeite om eens binnen te springen. Veel sukses !Groetjes