Nu Online
Momenteel zijn er 642 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau ouders

13-5-2009 19:18:23
Hallo,
Heeft iemand een mooi idee om een cadeau aan de ouders te geven op de trouwfeest? Heb er geen idee van, mag iets duurder zijn en liefst iets dat blijvend is. Dank u

Sofie
20-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 973

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik13-5-2009 19:55:52

Wij gaan voor de ouders een fotoboek maken...
Onze fotoboek wordt er ene met dik papier, die van hun iets dunner.

Claudia
19-6-2009
 Meld misbruik13-5-2009 20:05:21

Onze ouders krijgen een video met daarop een filmpje van onze baby -nog in mijn
buik! They'll be surprised ..
Een fotoboek wilden wij eerst ook geven, onze fotograaf kan die 's avonds nog naar de zaal brengen. Lijkt me een leuk idee.

Sofie
20-6-2009
 Meld misbruik13-5-2009 20:27:42

He, vind dat fotoboek heem goed, want ze krijgen zowiezo ook een ingekaderde foto, maar ik ga hun de foto zelf laten kiezen. en ik zoek iets dat ik die avond zelf kan afgeven. Bedankt al

M.

Meld misbruik13-5-2009 22:44:42

Hoi Sofie,
Ik heb bij een vriendin mooie beelden laten maken (vrouw figuur) en deze af gegeven op onze bruiloft aan beide ouders. Als ik nu bij hun thuiskom staat mijn beeld mooi te pronken en denk ik terug aan onze huwelijksdag.Ze waren er beiden zeeeeer blij mee. Het is echt een kunststuk en eigelijk helemaal niet duur.
Groetjes

Sylvia
20-6-2009
 Meld misbruik13-5-2009 23:37:59

hey,
wij hebben voor onze ouders een 'glasplaat' besteld met een plaats voor een foto, met naast de foto: 'bedankt'
en onze namen en huwelijksdatum, in de kader gaan we de avond zelf een foto stoppen van ons gezinnetje en na ons huwelijk een foto van onze fotoreportage geven die ze daar dan kunnen insteken. je vindt deze in zaken waar ze doopsuiker enzo verkopen, wij vonden dit wel leuk en ook niet zo overdreven duur, ik denk dat het iets van een 40 euro per stuk was.

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik14-5-2009 9:03:05

Hey,

wij hebben hen een fotokader gegeven met daarin een 'bon voor foto naar keuze uit onze trouwreportage'. Waren ze blij mee!
groetjes,
Nele

Kim
2-8-2008
 Meld misbruik14-5-2009 10:03:15

Wij hebben in de kaarskesprocessie in Lummen een kaars laten maken. Maar een heel speciale op een speciale houder.
Is een heel mooi pronkstuk geworden. Ze waren er beide heel blij mee.
Groetjes
Kim

Nadia
6-6-2009
 Meld misbruik14-5-2009 16:52:04

Hallo,

Wij gaan elk van hun (mijn ouders & ouders van mijn toekomstige) een digitale fotokader cadeau geven.

Groetjes,
Nadia

Sofie
20-6-2009
 Meld misbruik14-5-2009 19:29:58

Hallo,

Waar heb jij dat beeld laten maken?
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...