Terug naar overzicht
Wij gaan voor de ouders een fotoboek maken...Onze fotoboek wordt er ene met dik papier, die van hun iets dunner.
Onze ouders krijgen een video met daarop een filmpje van onze baby -nog in mijn buik! They'll be surprised ..Een fotoboek wilden wij eerst ook geven, onze fotograaf kan die 's avonds nog naar de zaal brengen. Lijkt me een leuk idee.
He, vind dat fotoboek heem goed, want ze krijgen zowiezo ook een ingekaderde foto, maar ik ga hun de foto zelf laten kiezen. en ik zoek iets dat ik die avond zelf kan afgeven. Bedankt al
Hoi Sofie,Ik heb bij een vriendin mooie beelden laten maken (vrouw figuur) en deze af gegeven op onze bruiloft aan beide ouders. Als ik nu bij hun thuiskom staat mijn beeld mooi te pronken en denk ik terug aan onze huwelijksdag.Ze waren er beiden zeeeeer blij mee. Het is echt een kunststuk en eigelijk helemaal niet duur.Groetjes
hey, wij hebben voor onze ouders een 'glasplaat' besteld met een plaats voor een foto, met naast de foto: 'bedankt'en onze namen en huwelijksdatum, in de kader gaan we de avond zelf een foto stoppen van ons gezinnetje en na ons huwelijk een foto van onze fotoreportage geven die ze daar dan kunnen insteken. je vindt deze in zaken waar ze doopsuiker enzo verkopen, wij vonden dit wel leuk en ook niet zo overdreven duur, ik denk dat het iets van een 40 euro per stuk was.
Hey,wij hebben hen een fotokader gegeven met daarin een 'bon voor foto naar keuze uit onze trouwreportage'. Waren ze blij mee!groetjes,Nele
Wij hebben in de kaarskesprocessie in Lummen een kaars laten maken. Maar een heel speciale op een speciale houder.Is een heel mooi pronkstuk geworden. Ze waren er beide heel blij mee.GroetjesKim
Hallo, Wij gaan elk van hun (mijn ouders & ouders van mijn toekomstige) een digitale fotokader cadeau geven. Groetjes, Nadia
Hallo,Waar heb jij dat beeld laten maken?Groetjes