Terug naar overzicht
Mijn raad...Trouw niet, want als je nu al niet overeen komt, vergeet het dan maar
He pays everything! :) Ik zou hen voorstellen om toch compromissen te proberen sluiten. Zij moet begrijpen dat hij een groot feest wil en hij moet begrijpen dat zij dat niet wil. Misschien toch een leuk feestje - lees:echte party - bouwen, walking dinner-achtig. Op een niet al te dure manier en dan nog genoeg geld overhouden om samen een leuke reis te maken... good luck!
Hey Els,Een trouw in het buitenland, bvb op een mooi tropisch strand ofzo ... misschien is dat wel iets voor hen. Het is vrij exclusief, ook vrij intiem, en ook redelijk duur hé. Maar gezien hij er precies niet veel mee inzit om er veel geld aan te spenderen lijkt me dat wel wat ... Heel veel volk kan er niet zijn, want dan moet je iedereen laten overkomen naar het land waar je zit ... dus de intieme sfeer zit er wel in hé.Of in Antwerpen heb je van die grote jachten waarop je je trouw kan geven ... of natuurlijk een andere cruise hé Veel succes,Eef
Oh ja, het belangrijkste nog vergeten te vermelden ... als ze kiezen voor een mooie locatie (Mauritius, Jamaica, ...) dan heeft de bruid ook ineens haar mooie reis hé.
Hey,ik vind dat idee van in t buitenland je ceremonie te doen, precies ook wel geschikt voor hen... Heeft zij haar reis, en hij zijn dure ceremonie! ;))Als ze terug zijn kunnen ze dan een grote 'fuif' geven... Kan er veel volk meegenieten, maar is t toch niet te 'stijf' en officieel.... ?4 vliegen in 1 klap?Hopelijk vinden ze een leuk compromis!groetjes,Nele
het idee van het huwelijk in het buitenland zal ik hun zeker voorstellen, dank u!andere ideetjes ook nog welkom.Groetjes
Hier ongeveer hetzelfde verhaal!Mijn familie is veel kleiner dus hebben we besloten dat hij zijn groot feest krijgt op voorwaarde dat hij het feest grotendeels ook betaald!Ik betaal de reis dan grotendeels (ik wil duurdere reis). Een goed huwelijk is water bij de wijn doen en bankrekeningen gescheiden houden.Probleem opgelost en nog altijd even verliefd!