Nu Online
Momenteel zijn er 481 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

goede raad gevraagd!

13-5-2009 19:45:13
ik heb 2 vrienden die mijn raad vragen maar ik weet het zelf niet dus met verschillende raadgevingen kan ik hun mss helpen:

zij wil een kleine ceremonie aangezien haar familie uit slechts 2 pers bestaat

hij wil een grote gebeurtenis (hele grote familie)

zij wil niet veel geld spenderen aan de ceremonie om een mooie reis te maken,

hij wil een dure ceremonie en duur feest...

1 ding hebben ze gemeen: ze willen geen van beiden een traditioneel huwelijk....

goede raad? Alvast bedankt!

els

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 385

Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik13-5-2009 20:07:01

Mijn raad...
Trouw niet, want als je nu al niet overeen komt, vergeet het dan maar

Mariska
12-9-2009
 Meld misbruik13-5-2009 20:14:54

He pays everything! :) Ik zou hen voorstellen om toch compromissen te proberen sluiten. Zij moet begrijpen dat hij een groot feest wil en hij moet begrijpen dat zij dat niet wil. Misschien toch een leuk feestje - lees:echte party - bouwen, walking dinner-achtig. Op een niet al te dure manier en dan nog genoeg geld overhouden om samen een leuke reis te maken... good luck!

Eef
4-7-2009
 Meld misbruik14-5-2009 7:39:28

Hey Els,

Een trouw in het buitenland, bvb op een mooi tropisch strand ofzo ... misschien is dat wel iets voor hen. Het is vrij exclusief, ook vrij intiem, en ook redelijk duur hé. Maar gezien hij er precies niet veel mee inzit om er veel geld aan te spenderen lijkt me dat wel wat ... Heel veel volk kan er niet zijn, want dan moet je iedereen laten overkomen naar het land waar je zit ... dus de intieme sfeer zit er wel in hé.
Of in Antwerpen heb je van die grote jachten waarop je je trouw kan geven ... of natuurlijk een andere cruise hé

Veel succes,
Eef

Eef
4-7-2009
 Meld misbruik14-5-2009 7:41:18

Oh ja, het belangrijkste nog vergeten te vermelden ... als ze kiezen voor een mooie locatie (Mauritius, Jamaica, ...) dan heeft de bruid ook ineens haar mooie reis hé.

Nele
28-2-2009
 Meld misbruik14-5-2009 8:24:46

Hey,

ik vind dat idee van in t buitenland je ceremonie te doen, precies ook wel geschikt voor hen... Heeft zij haar reis, en hij zijn dure ceremonie! ;))
Als ze terug zijn kunnen ze dan een grote 'fuif' geven... Kan er veel volk meegenieten, maar is t toch niet te 'stijf' en officieel.... ?
4 vliegen in 1 klap?
Hopelijk vinden ze een leuk compromis!
groetjes,
Nele

els

Meld misbruik14-5-2009 12:06:50

het idee van het huwelijk in het buitenland zal ik hun zeker voorstellen, dank u!
andere ideetjes ook nog welkom.

Groetjes

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik14-5-2009 16:35:35

Hier ongeveer hetzelfde verhaal!
Mijn familie is veel kleiner dus hebben we besloten dat hij zijn groot feest krijgt op voorwaarde dat hij het feest grotendeels ook betaald!
Ik betaal de reis dan grotendeels (ik wil duurdere reis). Een goed huwelijk is water bij de wijn doen en bankrekeningen gescheiden houden.
Probleem opgelost en nog altijd even verliefd!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...